Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke endret noe her, med unntak av det man ikke bør spise/drikke som gravid. Kommer nok til å være bevisst på å ha et sunt og variert kosthold, men det har jeg egentlig fra før av. Gikk ned en del i vekt de første månedene forrige svangerskap, så passer på å spise godt med mat nå så jeg har litt å gå på [emoji12]
Ikke noe spesielt annet enn å Ikke spise salami og spekemat. hverken drikker alkohol eller røyker. Eneste er vel at jeg ønsker å være litt mer bevisst på hva jeg stapper i meg av godteri og sånt. spise mindre av det og gå flere turer..
Fikk påvist nesten svangerskapsdiabetes sist (nesten som i rett under grensa), så prøver å passe på karbohydratene. Ikke noe strikte greier, men prøver litt ihvertfall. Hadde ingen symptomer på det sist, men er jo blitt 10 år eldre, så.
Holder meg unna spekemat og "muggen" oster. Sluttet å røyke i januar, så det var kjekt å slippe å kjempe med det nå oppi alt annet. Og drikker selvfølgelig ikke alkohol mens jeg er gravid. ¨
Har forøvrig kjøpt kosttilskudd for gravide. Er vel det eneste forskjellen.
Jeg ønsker å bli flinkere med grønnsaker og sånn! Pga kvalmen så har kostholdet mitt endret seg til noe helt utrolig deilig haha! Nå er jeg sjelden sulten, og orker ikke å spise noe særlig snop. Prøver å drikke mest mulig vann istedenfor fun light, og går ganske fint. Så ganske fornøyd med kostholdet mitt etter jeg ble gravid. Måtte det bare vare