Jeg spiser mest mulig lavkarbo, så blir lite sukker og karbo
Begynte i mai 2020. Her går det i rent kjøtt, ost, egg, grønnsaker og knekkebrød
Unner meg litt skyr og vaniljekesam uten tilsatt sukker, og litt melk i kaffen. Frukt utgår for meg.
Noe godt dere kan kose dere med:
Sjokolademousse av avokado. Best med natreen flytende søtning og litt kremfløte/usøtet soyadrikk/usøtet mandeldrikk til ønsket konsistens. Toppes gjerne med kokosmasse.
Hei, Sjokolademousse kan lages på mange måter og denne versjonen jeg deler her i dag er en sunnere og sukkerfri vri med avokado og sukrinmelis. Jeg toppet med friske bær og mandler. Vaniljesaus eller krem smaker også nydelig til denne moussen. Dette kan være både en energifull start på dagen,
spisogspar.blogg.no
Vaniljekesam uten tilsatt sukker blandet med bakekakao og flytende natreen, toppet med peanøtter. Og/eller bittelitt grønt eple. Burde stå litt sånn at bakekakaoen får satt seg.
Vaniljekesam uten tilsatt sukker toppet med propud chocolate. Eller bær som blåbær og bringebær.
Vaniljekesam uten tilsatt sukker med en knupp hakket 86% sjokolade eller sukkerfri sjokolade, hakkede valnøtter og mandler. Eventuelt bytte ut valnøtter og mandler med peanøtter.
Gelé uten tilsatt sukker. Den kan lages til gelégodteri om man lager den med mindre vann(1,5 dl) og heller det over i isbitformer eller en vanlig form hvor man da heller deler den opp for hånd.
Cottage cheese med flytende natreen, noen dråper mandelessens og jordbærsyltetøy som topping(blått lokk).
Sjokoladekrem laget av cottage cheese(trenger ikke proteinpulveret). God med peanøtter på toppen den også eller bittelitt grønt eple. Burde tynnes ut med fløte, usøtet mandeldrikk eller usøtet soyadrikk. Burde stå litt så bakekakaoen får satt seg.
Innlegget inneholder annonselenker Heisann alle sammen! Idag tenkte eg å dele min frukost/lunsjfavoritt om dagane: fyldig sjokoladekrem som lages på 2 minutter! Dette er som å spise dessert til eit hovedmåltid, og det beste er selfølgelig at det er nydelig på smak, sunt, proteinrikt, mektig og...
www.lindastuhaug.no