Herreguuuud...det er så mye godteri på jobb nå rundt påske. Jeg klarer ikke å stå imot. Så for jeg så dårlig samvittighet!!! Kan man drepe fosteret med sukker?
Spis godteri du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herreguuuud...det er så mye godteri på jobb nå rundt påske. Jeg klarer ikke å stå imot. Så for jeg så dårlig samvittighet!!! Kan man drepe fosteret med sukker?
Hihi, lov å håpeMotsatt kjønn nå da kanskje? ;-)
Bra!Spis godteri duMen alt med måte
Fosteret dør ikke pga sukkeret
![]()
Er du gravid igjen? Gratulerer!!!Kostholdsendringer på gang her
Må kutte kaffen helt! Holder meg unna spekemat og generelt anbefalningene fra matportalen.
Men, jeg må endre diverse andre ting og pga nylig oppdaget høyt kolesterolhåper bare jeg klarer å beholde vekta, og faktisk legge på meg i svangerskapet
![]()
Er du gravid igjen? Gratulerer!!!
Tja. Livet er fullstendig kaos. Skulle gjerne vært gravid. Men stemnlngen i heimen er heller laber :/Jaaa
Takk
Hvordan går det med deg?
Så leitTja. Livet er fullstendig kaos. Skulle gjerne vært gravid. Men stemnlngen i heimen er heller laber :/
2 kopper er helt innaforHvorfor kutter dere ut kaffe? Er ikke 1-2 kopper om dagen ok?
2 kopper er helt innaforMen en del orker ikke kaffe i det hele tatt pga kvalme. Jeg drikker 2 kopper pr dag.
Jeg måtte jobbe litt med kaffeinntaket, ellers tar jeg folat og tran. Spiser mye frukt og grønt, og unner meg litt snop om lysten skulle komme. Har i grunn et ganske bevisst fokus på kosthold fra før, så jeg trenger heldigvis ikke gjøre de store forandringer.SåbraHolder meg til 1-2 kopper, så blir det evt koffenfri etterpå
Ellers har jeg begynt på gravid-vitamintilskudd.
Prøver å spise ekstra sunt, og drikke endel vann.
Har bare visst det i 2 dager hittil da![]()
Skal kutte det mest pga kolesterolet her. Mulig jeg trakter innimellon, men jeg har kaffebønnemaskin.Hvorfor kutter dere ut kaffe? Er ikke 1-2 kopper om dagen ok?
Det skal være okHvorfor kutter dere ut kaffe? Er ikke 1-2 kopper om dagen ok?