Er det noe dere spiser/ ikke spiser og styrer unna i prøveperioden. Jeg prøver å leve som normalt. Men er det noe mat som kan styrke/ redusere sjangsene. Tar dere folsyre i denne prøve perioden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tro på et helt normalt sunt, variert kosthold. Koser meg med måte når jeg føler for det og er forsiktig med alkohol (spesielt i dpo/ved forsøk). For meg funker det iallefall ikke å være helt nazi og kutte ut enkelte ting. Ikke tror jeg det har så mye for seg for fertiliteten heller, annet at de med PCOS anbefales å prøve lavkarbo. Har tatt folsyre hele tiden mens vi har prøvd. D-vitaminnivået kan det også være greit å holde innenfor normalen da man mener det har en sammenheng med fertilitet.
Jeg har tro på et helt normalt sunt, variert kosthold. Koser meg med måte når jeg føler for det og er forsiktig med alkohol (spesielt i dpo/ved forsøk). For meg funker det iallefall ikke å være helt nazi og kutte ut enkelte ting. Ikke tror jeg det har så mye for seg for fertiliteten heller, annet at de med PCOS anbefales å prøve lavkarbo. Har tatt folsyre hele tiden mens vi har prøvd. D-vitaminnivået kan det også være greit å holde innenfor normalen da man mener det har en sammenheng med fertilitet.
Jeg har dessverre ikke satt meg inn i det selv, men såvidt jeg har forstått, har lavkarbo vist seg å ha ganske klar effekt på at PCOSere får mer normal syklus igjen og færre cyster.Jeg hat pcos aldri hørt på lavkarbo så det var spennende nytt for meg