Koster???

Cmilla

Gift med forumet
Jeg har vært til legen min of fått sendt over papirer til en klinikk på sykehuset. Jeg lurer på om det er noen som vet hvor lang tid før jeg får svar fra de, og ikke minst hva det koster? Det får koste hva det koste vil, men er greit å ha pengene før kanskje?... Håper noen kan svare meg, er små spent hvær dag jeg henter posten 

Bor nesten 2 timer fra sykehuset. Så vet ikke om jeg må ligge på hotell eller ikke.
Så det varierer i pris ja, er jo greit å vite det. Ikke noe ca pris heller. Eventuelt syret og billigst.

Heisann!
Hvis du skal i gang med ivf så betaler du 1500 kr til sykehuset + egenandeler for ul o.l.pr førsøk. De 1500 kr får du ikke refundert, de andre egenandelene kan du sette på egenandelskortet.
Egenandelen på medisiner er 15000 kr. Alt du bruker over dette får du refundert. Vi brukte ca 17000 kr i medisiner på vårt første forsøk. Og fikk igjen det som var over 15000.
Dette forsøket vil vi da få refundert alle medisinutgiftene, men må legge ut for dem først selv, og søke refusjon med kviteringer. Så det er greit å ha litt penger på konto, for det blir fort dyrt om man må gå lenger på sprøyter enn først antatt. Ser ut til at vi vil ende på ca det samme i utgifter som sist denne gang også.

Back
Topp