Kossn e d me magehusan dokkers?

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Begynne dokk å få mage?  Synes d va så lite magebilda på våre bilder...la ut et sjøl ifra uke 17 no å håpe fleir har løst å send inn bilda

Magehuset her er i tipp-topp stand det :) Magen vokser, men jeg vil ikke legge ut bilde :P Er litt sær av meg jeg se. Så er det en stund siden jeg la ut bilder her, så er ikke sikker på hvordan jeg eventuelt gjør det :P

Skogtrollet86 skrev:
Magehuset her er i tipp-topp stand det :) Magen vokser, men jeg vil ikke legge ut bilde :P Er litt sær av meg jeg se. Så er det en stund siden jeg la ut bilder her, så er ikke sikker på hvordan jeg eventuelt gjør det :P

Mang som itj ønske å lægg ut magebilda sjø, e itj sær for d :o) D e jo en privat sak :o)

Syns mitt lille hus begynner å komme seg ja. Føler meg oppblåst også, men er tydelig mage på vei. Er ikke så veldig sær jeg heller, så kan legge opp et bilde senere jeg:)

Får se om jeg ikke slenger ut et etter å ha vært på ultralyd.

Greit å få sjekka tilstanden på beboeren først :P

joda her vokser man rett så fort! Har hatt livmorkanten ved navlen i over en uke allerede!
Håper det stagnerer snart- ser det er mange annengangs som opplever det samme så inntil videre går jeg utifra at alt er ok..

Hadde det ikke vært for noen ekstra kg så hadde man nok kunne skimte en liten kul her å , men gjemmer seg godt bak alt fettet som er :P Men er mer oppblåst så merker jo forkjellen selv , men vet ikke om andre ser det :P hehe

Virker som den har kommet litt denne uka her, men tipper om et par uker til så er det ordentlig babymage 

Joda, magen er absolutt begynt å titte fram. Gikk for første gang med tettsittende topp på byen idag etter ferieturen vår og ble da veldig bevisst på at folk nå absolutt begynner  å lure ^^ Har sagt det til alle de nærmeste så er jo egentlig bare koselig =)

Den har begynt å ese litt, men er fortsatt noe oppblåst av og til da :) Merker godt når jeg trykker inn det overflødige på magen at det buler ut en tydelig hard klump som ikke vil la seg dytte inn, hehe :P
Kan godt legge ut et bilde til, men det er ikke store forandringen enda siden sist jeg la ut bilder. Føler at jeg har tatt av litt i meg selv mens babyen vokser seg til ;)

Back
Topp