Kossn bilstol ska dokker ha?

Maxi cosi skal vi ha denne gangen også... Hadde det forsje gang og men setet fikk litt fuktskader i en bod så vi kjøper ny... Det er jo blandt testvinneren så det legger vi mye vekt på... Og i tillegg har vi isofix base til det fra før :-)

*Nyperose* skrev:
Skal ha Maxi Cosi cabriofix eller Pebble. Pebble er det jeg har mest lyst på, men er og en tusenlapp dyrere så får se utover høsten hva det blir til :)

tippe det blir en av de her også ja =)

Trudee skrev:
Er ikke sikker enda, var veldig fornøyd med maxi cosi sist, men den lånte vi av broren min og den er blitt for gammel til og bruke:( og de er ganske stive i pris, + at jeg vil ha base, savnet det sist gang.. Men har begynt og sett på Brio primo, noen med erfaring fra den stolen? :) (var endel billigere)

vi hadde det brio primo til nr 1 syns det var litt bratt men det kan jo ha noe medvår bil og gjøre og jeg syns det ble litt fort trangt. vi bytta bilsete da gutten vår var 9-10 mnd men kunne bruke det andre til kortere turer.

Lure på om d e bærre vi som ska lei ifra IF.... Betale 800 kr i året å får tilsendt splitter ny bilstol,som vi returnere gratis når babyn blir for stor å får større bilstol...;) D e besafe bilstolan dæm har...:)

mrs_mamma skrev:
Vi har en på 7 mnd, så har en maxi cosi i den minste str. :) Resten av stolene vi har hatt er besafe, og vi er veldig fornøyd med dem :)

Samme her, bortsett fra at eg ikkje har ein på 7 mnd :o)

har Maxi cosi cabriofix som vi har brukt til begge guttene våre. Elsker setet!!! Veier ingenting, og har adapter til tfk vogna =)

Tuppeline skrev:
Lure på om d e bærre vi som ska lei ifra IF.... Betale 800 kr i året å får tilsendt splitter ny bilstol,som vi returnere gratis når babyn blir for stor å får større bilstol...;) D e besafe bilstolan dæm har...:)

Er du sikker på at den er helt ny??? Bror min å kona leide det til første man og den var absolutt ikke ny, den var brukt å hvertfall 6 år gammel. Dem var ikke fornøyd så kjøpte helt ny til nr 2, 3 og 4 :)

Back
Topp