Koss e sexlivet?

Føler ikke det har vært noe action siden unnfangelsen her i heimen. Det verste e at det e nesten ikke å overdrive en gang.
Vil ha sex, men vil absolutt ikke ha!! Enkelt ska det ikke værra!

Sexlivet er ganske bra egentlig! Synes det er så koselig med den nærheten nå. Mannen min er stadig frempå med komplimenter som demper de verste "flodhest-tankene" :)

Jeg har veldig lyst egentli og sambo også men er det trygt, siden jeg overalt leser at Sæd virker modnende på livmormunnen, og orgasme gir livmorsammentrekninger, som kan gå over i rier!
Det står veldig mange steder at det er helt trygt :) Leste om det senest for noen dager siden. Mange får kynnere etter sex og særlig etter orgasme, men det er helt ufarlig.

Haha hva er det ja ? Huff neei har bekkenløysning i symfysen såå har nåkk med å ha vondt i underlivet , tungt å puste å magen er blitt svær:( såå klare meg supert uten :)

Bedre enn på lenge her også faktisk! ;)
Etter at lysten var fraværende første månedene og sånn passe en periode, har lysten nå tatt seg opp!
Men samboeren har vært mye på farten i det siste så skal ikke skryte på meg MYE sengeaktivitet! :p;)

Her er det som vanlig :-D må ha kvoten for å komme gjennom uken :-) hahaha. Føler meg heldig når jeg leser om dere med plager i forbindelse med sex og manglende lyst. Eneste trøsten er vel at det snart er tilbake til normalt :-)

Usj.. fikk halsbrann midt i økta og virka som hele mage innhold kom opp.. hmm digg :p

uff..for å si det sånn så har vi ikke noe sexliv for tiden. Men heldigvis så plager det oss ikke sånn heller. Det er bare sånn :-)

Her er det faktisk helt supert! Etter noen ikke-så-supre-måneder da :)

Var veldig dødt fram til for en ukes tid siden. Jeg har hatt veldig lyst, men han har ikke hatt behov. Men når vi endelig kom i gang fant vi ut at vi ikke kan da det bare viste at jeg er litt for moden'-.- så ikke noe morsomheter her i gården nei:P

Hat sex 5 ganger siden vi fant ut at jeg var gravid og kvalmen og trøttheten kom for fullt. Det ble avløst med bekkenløsning. Og de to siste gangene har jeg blitt så hoven der nede. Føles som om jeg har blitt sparket hardt mellom beina. Hadde en runde i går... Men skar seg helt... Han kom i mål, men jeg måtte gi helt opp... Føler jeg så ut som en sjøhest som balansere på en pinne når jeg var på topp som jeg liker best...

Jeg har fått så vondt de siste par gangene at jeg har gitt beskjed nå om at det blir en god pause nå :p Jeg er aldri kjip til vanlig når det gjelder sex, så han skjønner jo at det har skjedd noe med høna som gjør at det ikke er godt for meg nå..kanskje tvinge meg selv til det rundt termin visst ikke babyen vil ut.. da blir jeg sikkert despo etter å prøve alle kjerringråd :p

Sex????? Hmm dårlig med det gitt :( stakkars mannen ❤️ og det mener jeg faktisk...

Back
Topp