Koss e sexlivet?

mirw

Andre møte med forumet
Kjenne her at det e virkelig tiltak å ha sex no. Ikkje har jeg lyst heller. Synes synd på samboer

Kan vel si at det er dårlig her altså..:p jeg har virkelig ikke energi og føler meg til tider som en hvalross!:p haha. Prøver å få inn litt energi til det innimellom, men sambo mener det er litt for lite:p og det forstår jeg, men han skjønner også og ser det at jeg er helt kaputt så han maser ikke:)

Jeg har veldig lyst egentli og sambo også men er det trygt, siden jeg overalt leser at Sæd virker modnende på livmormunnen, og orgasme gir livmorsammentrekninger, som kan gå over i rier!

Jeg har veldig lyst egentli og sambo også men er det trygt, siden jeg overalt leser at Sæd virker modnende på livmormunnen, og orgasme gir livmorsammentrekninger, som kan gå over i rier!

Det er stort sett som det pleier, med unntak av litt tilpasninger pga magen. Så kan ikke klage :-)

Er vel kun om du er klar for modning. Hvis ikke skulle jeg ha født for flere måneder siden ;-)
Kan kjenne det litt i magen etter orgasme men ikke noe farlig.
Men kommer til å hoppe på mannen daglig etter uke 37 i håp om effekt av det :-D
Kan jo evt bruke kondom om det stresser dere veldig.

Sexliv, hva er det?? :D

Hæ, sexliv?? Hva er det??
Kan ikke huske sist det var noe sex her i gården, men det har vært ekstremt lite i svangerskapet :p

Jeg begynner å få litt vondt av sex nå de siste gangene.. så tror kanskje det vil minske litt nå fremover :(

Jeg blir kjempe sår etter å ha hatt sex så det blir det utrolig lite av ja:eek: også har jeg lite energi til overs.

Jeg er sliten, sur, trøtt, svær, dråg... = gidder ikke og da blir jeg bare mer sur...

neeeh, ganske greit egentlig, mye intimkos uten selve sexen da den ikke er noe behagelig lengre

Ikke på topp, men overraskende bra til at jeg er i uke 33+0. Merker jo selvsagt at det blir litt mer rutinepreget, variasjonsmulighetene er ikke helt som de var :)

Hæ, sexliv?? Hva er det??
Kan ikke huske sist det var noe sex her i gården, men det har vært ekstremt lite i svangerskapet :p
Kan jeg komme med en helt vill gjetting? Mistenker nemlig at du drev med noe for 30-34 uker siden iallefall ;-) :-P

Vi har sex ca hver andre uke, men det blir mannen som gjør mest arbeid for å si det sånn :p Føler meg egentlig bare stor, tung og i veien.

Back
Topp