Kosleklut funnet

Elisabeth1985

Glad i forumet
Vi har faktisk funnet en nå, ei på generelt ga meg en link til en blog, og hun som hadde bloggen hadde kjøpt denne til sønnen i magen (skrevet i mai2009). Sendte henne en mail der jeg spurte om sønnen brukte bamsen, og det gjorde han ikke, så da fikk vi kjøpe den! *happy happy*
------------------------------------------------------
Sondre har en koseklut som jeg kjøpte til ham på KID for 2 år siden. De solgte ut disse bamsene, så jeg regner med at jeg ikke får tak i dem i butikk lenger. Er det noen som har en ekstra liggende? Han er så avhengig, og jeg er superstressa hele tiden for jeg bare venter på at han skal miste den, eller at den skal bli ødelagt eller noe lignende.

Jeg betaler gladelig litt for bamsen, og porto, om noen har en slik vi kan få!

Bilder: http://img651.imageshack.us/gal.php?g=img0490tm.jpg

Sendte mail til KID, bamsen heter Bonnie og ble sluttsolgt i 2008, de har ingen til overs der. Har også lagt ut dette på Savnede kosedyr-gruppen på facebook.

Hei Elisabeth.

Vi har en nesten slik en her. Det er ikke bamse-kosen, men hunde-kosen som KID hadde.
Hovedfargen på den er rosa. Snuppa har vel egentlig aldri brukt den. Hun skulle/skal bare ha KID fleecteppe med silkekant (digert) [:)]

Om dere vil ha denne kosen så sender jeg den gjerne [:)]

Kan ta bilde av den om du vil se

ORIGINAL: Lykkeboom

Hei Elisabeth.

Vi har en nesten slik en her. Det er ikke bamse-kosen, men hunde-kosen som KID hadde.
Hovedfargen på den er rosa. Snuppa har vel egentlig aldri brukt den. Hun skulle/skal bare ha KID fleecteppe med silkekant (digert) [:)]

Om dere vil ha denne kosen så sender jeg den gjerne [:)]

Kan ta bilde av den om du vil se

Takk, det er veldig snilt av deg, men han godtar ingenting annet enn denne bamsen, har prøvd ganske mange forskjellige. MEN, vi har faktisk funnet en nå, ei på generelt ga meg en link til en blog, og hun som hadde bloggen hadde kjøpt denne til sønnen i magen (skrevet i mai2009). Sendte henne en mail der jeg spurte om sønnen brukte bamsen, og det gjorde han ikke, så da fikk vi kjøpe den! *happy happy*

Håper Sondre godtar den du har fått tak i [:D]

Så bra!!!

Hva skulle vi gjort uten nettforum i slike situasjoner....?

Snille blogg-damen! [:D]

ORIGINAL: Rosica

Så bra!!!

Hva skulle vi gjort uten nettforum i slike situasjoner....?

Snille blogg-damen! [:D]

Ja, ikke sant?! Hehe! Jeg har lagt ut dette innlegget på Generelt og på facebook-gruppen Savnede kosedyr (<-- genial gruppe BTW!) og fikk napp nesten med en gang. Det tok ca 2 timer fra jeg la det ut til jeg hadde betalt bamsen!

Dunn: Ja, det håper jeg virkelig han gjør. Den er jo helt lik, bare ny. Hehe. Får vaske den noen ganger og ta den med meg under dyna noen netter, så kanskje han blir godtatt. Har ikke tenkt til å vise ham at vi har to, så jeg må bare prøve å snike bamsen inn under armen hans en natt [:D]

Så flott da [:)]
Det var jammen raskt levert [:D] 

Back
Topp