kosesyk

elispk

Elsker forumet
mathias vil hele tida sitte på fange eller ha meg i nærheten.-. kan ikke legge han i stolen sin omtrent uten at han begynner å grine.. får jo ikke gjort noe hjemme omtrent..noen råd?? travelt å må ta igjen alt på kvelden,er som regel ganske trøtt da..

samboeren min er på sjøen,blir vekke noen uker :( håper de går se til etter hvert !!

Hva med en bæresele? Da kan han bli med, mens du ordner litt rundt i huset. Anbefaler Mei Tai Babyhawk bæresele. Akkurat kjøpt min, og den er utrolig god å bære med, og veldig stilig.

Elias er egentlig ganske flink til å trøye seg selv.... Men hvis han blir oppmerksomhet syk hjelper d ikke om pappaen kommer........ å d er litt drykt. Virker som han er redd han til tider[&:]

Snuppa er kjempe flink til å ligge alene. Samme om det er jeg eller pappaen som kommer når hun vil ha oppmerksomhet. Egentlig så er hun fornøyd samme hvem som kommer å snakker med henne bare hun får oppmerksomhet, men hvis hun er sulten er det bare mamma som gjelder.
Tror du må prøve å legge han alene å la han ligge å sutre litt å grine litt så kan han ligge litt lengre for hver dag. Da mener jeg ikke at han skal ligge i et kvarter aleine å grine altså..... Litt og litt hver dag så går det bra. Legg han under babygym hvis du har det. Maylén er så glad i sin[:D][:D]
Håper det ordner seg[:D]

ORIGINAL: Dina_

Snuppa er kjempe flink til å ligge alene. Samme om det er jeg eller pappaen som kommer når hun vil ha oppmerksomhet. Egentlig så er hun fornøyd samme hvem som kommer å snakker med henne bare hun får oppmerksomhet, men hvis hun er sulten er det bare mamma som gjelder.
Tror du må prøve å legge han alene å la han ligge å sutre litt å grine litt så kan han ligge litt lengre for hver dag. Da mener jeg ikke at han skal ligge i et kvarter aleine å grine altså..... Litt og litt hver dag så går det bra. Legg han under babygym hvis du har det. Maylén er så glad i sin[:D][:D]
Håper det ordner seg[:D]

Signerer denne...
Ganske likt hos oss! bortsett fra at vi gir flaske så spiller ingen rolle hvem som kommer da hu er sulten...
Enig med det å ligge alene... Charlotte kan ligge alene, hu sutrer men hører jo forskjell på gråten hennes, ingen har vondt av å sutre litt. De trenger jo tid på å lære seg å trives alene...

babygym? va er det??:)

En babygym er et teppe med lyder, speil,lys, ting som henger ned over babyen.
Her ligger Maylén på sin....[:D]

ååå sånn:) hihi--- har et sånt stativ:) men ed er alt får kjedli får han tror jeg.. skal kjøpe noe sånt somd u har=) hvor har du kjøpt den,og hva koster den??:)

Silje kan ligge en del for seg selv hun også. Digger babygymmen sin hun også. Men det er jo tider hvor hun er veldig selskapssyk og vil bare være oppe på armen [:)]

Trine vil ha mer oppmerksomhet for hver dag hun også, merker at hun fort kjeder seg.

ORIGINAL: elispk

ååå sånn:) hihi--- har et sånt stativ:) men ed er alt får kjedli får han tror jeg.. skal kjøpe noe sånt somd u har=) hvor har du kjøpt den,og hva koster den??:)

kjøpte min på sørbø. vet de har den på barnashus. kostet rundt 600, men den var vel verd pengene.
den jeg har heter tinylove finner den på nette hvis du googler den[:D][:D]

Back
Topp