kosestund.....

så utrolig søt hund!!!! jeg elsker sånne, og vil ha en, men sambo mener det holder med 2 unger foreløpig!! [:D][:D][:D]

lillegull er jo også søt da!! [:D][:D][:D][:D]
glemte å si det jeg... [;)]

ORIGINAL: KristinLouise

så utrolig søt hund!!!! jeg elsker sånne, og vil ha en, men sambo mener det holder med 2 unger foreløpig!! [:D][:D][:D]

har to stk me,og ein stk baby..går så fint så..Håper på valper til våren,da skulle du slått til vettu[;)]Er flotte hunder å ha med å gjøre[;)]

så herlig bilder!!!
kjempe vakre begge tO!

ORIGINAL: Jm84

ORIGINAL: KristinLouise

har to stk me,og ein stk baby..går så fint så..Håper på valper til våren,da skulle du slått til vettu[;)]Er flotte hunder å ha med å gjøre[;)]

jeg var utvekslingsstudent i den dominikanske repulikk i mine yngre dager, og da hadde vertsfamilien min en chihuahua. Pily het hun! og jeg elsket henne!!! hun lå alltid og sov i fanget mitt, krølla sammen til en liten ball!!

Vi har baby og tre hunda. Å håpe snart på en baby til. Bare kos. Våres hunda e tilsammen 70kg da. Så klare ikke alle sammen med barnevogna da. [&:]

ORIGINAL: T82

Vi har baby og tre hunda. Å håpe snart på en baby til. Bare kos. Våres hunda e tilsammen 70kg da. Så klare ikke alle sammen med barnevogna da. [&:]

Nei 70 kg var mykje å ha med på tur ja[:D]da slit ikkje eg med..veier ca 6kg tilsammen begge to..hihihihihi....[:D][:D]

ORIGINAL: lillemeg85

Åh så herlige de er begge to! Elsker chi'ene, de er så utrolig skjønne synes jeg, hihi.. Men som sambo sier: Vil ikke ha en hund som brekker beinet når den snubler i dørstokken (jada litt å ta i men).

Men jeg synes de utrolig skjønne ihvertfall [:D]

Tok litt i der ja..hehe[:D]Tåler faktisk meir enn vi trur[:D]

nåååå,så søte de er sammen [:D]

Back
Topp