koser mannen deres med magen?

x1xminnie19

Forelsket i forumet
sambo har begynt å gjøre d[:)] syns d er så kos[:)]

samme med min sambo[:D] 

hehe ja[8D] skulle bare mangle at vi blir mere verdsatt, vi bærer jo på ungen dems[:)][8D]

ORIGINAL: ophelia

Enig der! Min er også veldig etter på kose med magen, legge hodet inntil om kvelden og snakke litt. Sier god natt til babyen før han sovner og stryker meg på magen[:)]

japp, og på morgene. de må liksom holde kontakter gett, veldig hyggelig da [:D]

Ellen koser med magen min også!!

Selv om det ikke bor noen der inne [:D]

(Det ser bare sånn ut[:)])

nei!har ikke gått opp for han at det er en til inni der tror jeg.....han begynte å bli mer oppmerksom på magen når den ble stor sist gang!

men som han sier,jeg skjønner det ikke helt før jeg ser den er ute[:D]

Jepp. Blir litt kjærlig stryking på den. Ikke hver dag ennå, men det kommer nok... [:D]

Ja, masse! Han begynte med det nesten med en gang vi testa positivt, og nå når den begynner å vises blir han bare mer og mer interessert. Koser på den og snakker med småen. Merker ofte at han titter på den i skjul også [:D] Tror han syns den er veldig fin

Har ikke no gubbe som kan kose med magen, jeg..

nja.. han er ikke så ivrig på det enda.. han koser litt før vi sovner og når vi våkner, ellers er han ikke så opptatt av det.. kommer seg nok når han kan kjenne og se babyen sparke [:)] 

Min har blitt mer og mer kosete for hvert svangerskap. Denne gangen snakker han med magen hver kveld og koser. Spør hvordan det går med lillepia til tross for at vi ikke vet hvilket kjønn det er ennå. Jeg synes det er kos.

ORIGINAL: Bamsi

Ellen koser med magen min også!!

Selv om det ikke bor noen der inne [:D]

(Det ser bare sånn ut[:)])

Hehe så hyggelig atte [;)]

Back
Topp