spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hvorfor er det synd på ungen?Nei, tenker som regel "stakkars unge". Veldig sjelden jeg møter på noen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor er det synd på ungen?Nei, tenker som regel "stakkars unge". Veldig sjelden jeg møter på noen.
Er vel ikke noe mer gøy for foreldrene hellerSier ikke det seg selv? Kan da ikke være noe gøy for barnet.
Jo jeg tror nok det er mye verre for ungene. Merkelig at alle har medlidenhet med foreldrene og ikke ungene...?Er vel ikke noe mer gøy for foreldrene heller![]()
Ikke gjør det så ubehagelig for oss voksne nå daJo jeg tror nok det er mye verre for ungene. Merkelig at alle har medlidenhet med foreldrene og ikke ungene...?
Jo jeg tror nok det er mye verre for ungene. Merkelig at alle har medlidenhet med foreldrene og ikke ungene...?
Hah!! Jeg har medlidenhet med begge parter.Jo jeg tror nok det er mye verre for ungene. Merkelig at alle har medlidenhet med foreldrene og ikke ungene...?
Jeg tenkte generelt ut fra det folk skriver her da, "alle" skriver automatisk at de har medlidenhet med foreldrene og bare det.Hah!! Jeg har medlidenhet med begge parter.
Skjønner ikke at man tenker "stakkars" når et barn gråter?Skjønner ikke helt tankegangen din merker jeg.
Skjønner ikke at man tenker "stakkars" når et barn gråter?
Vel det er jo en grunn for at ungene har den oppførselen de har. De koser seg jo ikke med å bevisst terrorisere foreldrene for morroskyld, de gråter jo fordi de er sint/lei seg el i situasjonen. Så da synes jeg jo synd på de, det er vel normalt å ha sympati for barn som er lei seg? Og så har de kanskje ikke gode nok kommunikative evner til å forstå/bli bli forstått og heller ikke verktøy til å takle situasjonen så de får bare totalt meltdown. Så derfor tenker jeg "stakkars unge".
Ja. Og slike "anfall" kommer gjerne oftere og sterkere om de er slitne og jeg vet jo med meg selv hvordan jeg har det hvis jeg er sliten, kan bli fort sur og lei meg for ingenting. Men jeg er jo voksen, så jeg takler det jo på en måte. Så det første jeg tenker er "stakkars, er vel sliten, det er ikke greit å være liten".Signerer.
Tenk å ha en mening men ikke klare å formidle den... DET er frustrerende det, foreldrene kan jo faktisk prøve å forstå og kommunisere... Barnet har ikke dette på plass enda og bruker gråt/frustrasjon for å utrykke sin mening...