Koser du deg over andre barns trassalder?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Om du ser en mamma på butikken som sliter med sitt trass-barn, koser du deg da og tenker "glad det ikke er meg?"

tenker stakkars henne,glad det ikke er mitt barn ;)

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg kose meg over det? Er selvfølgelig glad det ikke er meg, men vet jo at det mest sannsynlig blir min tur en vakker dag også.

KOSER meg gjør jeg ikke. Men kan godt trekke litt på smilebåndet..mest fordi jeg kjenner meg igjen i situasjonen ;) hvis jeg gjør det så er det gjerne til mor/far etterfulgt av noen få ord om at vi alle har vært der ;)

Tenker ikke så mye på det, nå har jeg null tro på "trassalderen" da, tenker barna har egne meninger og det er bra... Så alle får takle det på sin måte :p

Enig. Det heter jo heller ikke trassalder lenger, men utviklingsalder og det er et mye bedre ord :-)

Før så tenkte jeg bare drittunge og glad det ikke er meg. Men etter jeg har fått barn selv har jeg mye mer forståelse for det. Koser meg ikke akkuratt med å se det.

Enig. Det heter jo heller ikke trassalder lenger, men utviklingsalder og det er et mye bedre ord :-)

Ikka sant ;) syns trass er så stygt, de er jo på vei til å bli egne mennesker/individer, litt meninger hører med ;) ja, det er tøft når det står på men med en god dose tolmodighet og evnen til å velge kamper så går det over :)

Back
Topp