Koselig UL i dag

Jubelong

Flørter med forumet
Da har jeg vært på tidlig ultralyd i dag. Ble satt tilbake en uke. Overraskende nok var det to små der inne med nydelige små bankende hjerter Fantastisk! Vips blir det fire barn på fire år hos oss. Kan vel bli en smule hektisk, men det fikser vi. Krysser fingrene nå for at alt går fint med de to små!

Såå koselig gratulerer så mye =) =) Det kan bli hektisk ja, men de får mye glede av hverandre om noen år da =)

Gratulerer så mye :-) Blir nok en travel men kjekk hverdag :-)

Gratulerer masse med dobbel lykke! Håper vi får like gode nyheter på UL på fredag! 

Gratulere så mye!! Så utrolig spennende da :-)

Fru H skrev:

Takk for det alle. Kjenner jeg er veldig gira nå og må lese masse om temaet. Blir utrolig spennende! Lykke til på ul Marian87.

Gratulerer med to små :D
Er det tvillinger i familien? Jeg skal på ul etterpå i dag, krysser fingrene for at jeg ser et hjerte!! :))

Fru H skrev:

*Nyperose* skrev:
Gratulerer med to små i magen :)

Mammz87 skrev:

*Nyperose* skrev:
Gratulerer med to små i magen :)

Er nokså mange tvillinger i familien ja, både på min og mannens side. Så helt overraskende var det ikke, men likevel et gledelig sjokk:-)

Lillema87 skrev:
Såå koselig gratulerer så mye =) =) Det kan bli hektisk ja, men de får mye glede av hverandre om noen år da =)

Ååååå så kjekt! Gratulerer Hadde du andre symptomer denne gangen enn når du bare skulle ha en?

Back
Topp