Koselig ettermiddag..

*MissMe*

Gift med forumet
Jeg hadde middagen klar når mannen og A kom hjem fra bhg. Så hadde jeg også laga bolledeig. Jeg og A trilla boller, mens mannen kobla badekaret til vann. Så bada mannen og A i 1 time(!!!!) og til kvelds ble det nybakte skoleboller!![:D][:D]
Nå sover A søtt, mens M koser seg i vippestolen!!![:D][:D]

Nå begynner det å løsne her. Blir mer og mer kos med 2...[:)]

Så deilig da [:D]
Hørtes ut som en koselig ettermiddag [:)][:)]

ORIGINAL: Gullklomp

Sååååå koselig å høre[:)] Stjerneeksempel på kjernefamilie[;)]

koselig, vi har og kost oss veldig i dag... hentet i bhg, spiste middag, dro på turn, som hadde oppstart igjenn etter juleferie... å marcus var sååå flink... ingenting tull å trass, bare kos... [:D] såhjem, laga sjokkiskake og spiste toast til kvelds... marcus sovna som eit lys! wohow... perfekt dag...[:D]

deilig når alt bare er kooos.... syns du klarer deg fint jeg snuppa...[:D] flink mamma og husmor...[:D]

[;)]

SÅ kozt! Så moro med badekar.

koselig!!!

her har jeg første alene dag etter en mnd med to foreldre.. ikke like hyggelig. MYE MAS!!

kan du leike me mej mamma? Kan du kjøre bil? kan du bli me i telte? KAn ej få nokke? kan ej få lørdagsgodt?

off.. blir mye nei.. men han har heldigvis vært i godt humør da..

[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: TauZa

koselig!!!

her har jeg første alene dag etter en mnd med to foreldre.. ikke like hyggelig. MYE MAS!!

kan du leike me mej mamma? Kan du kjøre bil? kan du bli me i telte? KAn ej få nokke? kan ej få lørdagsgodt?

off.. blir mye nei.. men han har heldigvis vært i godt humør da..

Uff, det skjønner jeg godt! Er så deilig å være to foreldre. En til hver da liksom.[;)]

Så deilig! Gleder meg til det er min tur[:D]

Back
Topp