Koselig ettermiddag

dumidalia

Gift med forumet
Mini våknet fra ettermiddagsblunden sin med et hyl og det så mørkt ut for resten av ettermiddagen. Han gråt og gråt og ingenting var bra nok. Så da kledde jeg på oss og gikk ut i hagen. Mini var veldig fascinert, satt lenge og dyttet på steiner og klappet på snøen [:D] Han var så blid da vi gikk inn igjen, og resten av ettermiddagen var bare kos [:)] Han fikk sitte lenge i manducaen på ryggen mens jeg vasket opp, ryddet og vasket klær og da er han alltid i strålende humør.

Etter noen dager med myyye gråt og sinne ved leggetid så jeg mørkt på å legge han alene. (altså uten mannen) Men mini la seg i senga, jeg sang en sang og gikk ut. Og han sovnet!! Han reiste seg ikke opp, kastet ikke smokken, gråt ikke, sparket ikke av seg dyna, men han sovnet!! En kjempedeilig avslutning på en fin ettermiddag [:D]

det hørtes ut som en kjekk dag :) det er så deilig når de legger seg fint, ikke hyler, ikke skriker, ikke sparker av seg dyna, ikke kaster smokken på gulvet, ikke er illsint, men faktisk bare legger seg til å sove :)

men kor i verden er det du befinner det? siden gullet ditt var ute å klappet på snøen???
Her har vi vært ute å kost oss i sola, og vi er veldig glade for at snøen er vekke :)

Hehe, vi bor nok i nord-Norge. Vi har alle de fire årstidene i hagen, gress, snø, vårblomster og våte dammer [:D]

Høyrtest ut som ein fin dag de har hatt[:D] godt at han sovna av seg sjølv, sikkert sliten etter å ha vore ute[:D]

Back
Topp