Koseklut

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Bruker dere det?
Min lille har fått flere kosekluter men jeg har ikke turt å ta de i bruk. Alle er jo helt tette, laget av fleece.
Mine to eldste brukte mye koseklut når de skulle sove og den var gull å ha. Men husker ikke når vi begynte.
I dag la jeg frøkna fra meg inntullet i et teppe, snudde meg for å si noe til storebror, og da jeg snudde meg tilbake så hadde hun lagt nesen godt inntil teppet og sovnet.

Vi har også flere kosekluter. Har ikke begynt å bruke dem enda. Husker ikke når vi begynte sist gang :p

Bruker den kun når jeg skal få han til å sove. Stryker den over panne og nese, for at han skal bli kjent med den. Gjorde det samme med søsteren. Men tar den vekk når han sover, sånn at han ikke får den over ansiktet.

c1b904084b1e65fc94bfdf91b805eb10

Han er blitt veldig glad i denne kosen, men bruker den kun på dagen så eg har full kontroll på den :-)

Har to stk. Kjøpte en på forhånd og fikk en i gave. Har ikke brukt så mye enda. Ene storesøsteren elsket sine to, og er fremdeles glad i dem. Bamsemor og bamsefar, kaller hun dem. Hun pleide å stryke dem over nesen når hun skulle sove. Hjalp veldig da vi sluttet med smokk.

Mine to har elsket kosekluter foran ansikter fra nyfødt . Men han her liker ikke ha noe foran da blir han enten skikkelig sint eller sulten.

Vår er fæl til å ville ha dyne, teppe eller klut over ansiktet - så jeg har bare brukt bamse når han ligger på fanget eller vi koser oss på leketeppet. Jeg kan stappe teppet godt rundt kroppen hans, 5 min senere har han fått teppet over seg igjen - og da sover han som oftest sin søteste søvn. Så jeg passer veldig på. Føler det er tryggest med smokk, for den gjør at han får mer luft rundt nesen.

Snuppa mi elsker å ha kosekluten over hodet og over litt av ansiktet.
Jeg tar den bort fra ansiktet hennes når hun har sovnet!

Back
Topp