Koseklut

Aprilmamma 1

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Mini er så glad i å ha en klut i ansiktet når han sover/skal sove. Men han dytter den alltid over hele ansiktet noen jeg ikke liker :p redd han ikke får puste. Flere som har Koseklut?

Mini er så glad i å ha en klut i ansiktet når han sover/skal sove. Men han dytter den alltid over hele ansiktet noen jeg ikke liker :p redd han ikke får puste. Flere som har Koseklut?
Lurt med koseklut, da føler de seg trygge! Men som du sier den kommer fort over ansiktet! Best å passe på! Eventuellt kan du diskré fjerne den og legge den ved siden av han når han har sovnet?

Samme skjer her, med de er så lette så er ikke bekymret :-)

Lurt med koseklut, da føler de seg trygge! Men som du sier den kommer fort over ansiktet! Best å passe på! Eventuellt kan du diskré fjerne den og legge den ved siden av han når han har sovnet?
Pleier å ta den litt bort men han dytter den tilbake :p tar den helt bort noen ganger ;) men er en tynn tynn klut ;)

Pleier å ta den litt bort men han dytter den tilbake :p tar den helt bort noen ganger ;) men er en tynn tynn klut ;)
Det går sikkert fint, skal jo mye til for at en sånn klut kan kvele den lille! Her i huset sover lillemor på siden... Hun nekter å sove på rygg.. Så jeg har blitt ganske avslappet til det hele ;)

Det går sikkert fint, skal jo mye til for at en sånn klut kan kvele den lille! Her i huset sover lillemor på siden... Hun nekter å sove på rygg.. Så jeg har blitt ganske avslappet til det hele ;)
Ja ;) han koser seg jo så med kluten :) :D bare mor som må slappe av litt :p
De er noen bestemte små tasser :)

Lillemor er heeeelt lik, hun må ha noe over ansiktet, heldekt. Har en slik koseklut fra teddykompaniet(?) som er fleeze på begge sider. Av og til bruker jeg en vanlig gulpeklut.
Prøver jeg å fjerne den før hun har sovnet ordentlig kommer tallerkenøynene frem.

Har også tenkt på at det blir dårlig luft inni der, tror nok ikke de kan kveles av den, men hva m CO2 forgiftning? Det er kanskje usannsynlig, og må være enda tettere? Mye rart man tenker og funderer over.

Samma her! Hun äääälskar kosekluten sin! O blir så lugn og trygg med den. Men når hinnsvep grannar den ofta over ansiktet, så för jeg somnar lägger jeg den vekk!

Men händt noen gang at jag somnat og hon haft den.. :O Er ganska tunn gassklut men er uansett ?!:/

Jeg syns sånt er så skummelt, jeg! Her får han ingenting over nesa og munnen. ;) Han bruker ikke kos, da, men tenker å prøve å gi han det for å hjelpe på innsovningen.

Jeg syns sånt er så skummelt, jeg! Her får han ingenting over nesa og munnen. ;) Han bruker ikke kos, da, men tenker å prøve å gi han det for å hjelpe på innsovningen.
Syns det er skummelt jeg også. Men mini dytter den over ansiktet å tar jeg den bort dytter han den bare tilbake..

Back
Topp