Koseklut

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Bruker babyene deres koseklut? Jeg har aldri "introdusert" det til lillegutt, så han bruker ikke det! Men han er avhengig av smokken da :)

Bruker koseklut ja:) har noen forskjellige slik at hun forhåpentlivis ikke blkr avhengig av en!

her bruker vi koseklut og bamse på hver sin side i senga. Kluten har vi med rundt, men ho kan bruke andre ting også for å kose. Men liker noe mykt i ansiktet.

Bruker sånne tynne gulpekluter, hun liker å holde noe i hånda opptil ansiktet og kose. Samme med storesøster. Veldig greit, for disse har vi mange av, så det er aldri krise og det er alltid mange som er rene.

Hun er ikke avhengig av noe, men liker å gjemme ansiktet i dyna.
Storebror har et fleesteppe med biler på som han bruker når han skal sove som koseteppe.

En liten klutbamse og en annen bamse har han i senga. Har 2 av bamsen, men bare en av klutbamsen, så nå har jeg kjøpt en annen type som det er mulig å kjøpe flere av så det ikke blir krise ved vask. Skal prøve å avvenne han med den han har og over på den andre før han blir altfor avhengig ;-)

Jepp, bytter på tre strikkekluter som mamma har lagd i bomullsgarn:) Myke og gode, og om han skulle være så uheldig å miste så er den ikke uerstattelig..;)

Prøver å ha litt forskjellig sånn at det ikke blir krise. Har en sånn rosa kanin fra princess, en lappeklut og en kiseklut-and (de to siste etter storebror) som vi bytter på. Den rosa ligger i vogna, men nå har hun jo votter på så tror jeg skalnta den rosa også inn i senga.

Men egentlig så koser hun ikke så mye med dem.. Bare innimellom.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Han bruker de når han skal sove alene i senga og vogna :) Var så lur å glemme den hjemme engang vi dro på kafé, og det gjør jeg ikke igjen...

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

display.aspx
8070530190.jpg
han har denne (kjøpt på princess)
og denne:
gasklut-3pk-lys-bla.jpg

mens store søster har sånne:
elefant-gasklut-3pk-beige.jpg

og har en kosebamseklut som e kjøpt og håndlaga i tyskland - fikk i fødselgave av et vennepar.
den er delvis synlig stikkende ut under magen hennes..
kosebe.jpg

her har vi oxo koseklut, men har en blå en med bamse i ene enden og slik bite ting i andre enden(fra goboken) oxo har vi en rosabamseklut, oxo vil a gjerne ha ett par gulpekluter i senga som a kan gnukkenesen inni..... Greit at a ikke har en fast syns je, for da blir a ikke så avhengig oxo ikke minst rekker de en tur på vask :)

Han må ha noe oppi ansiktet, ja, men er ikke så nøye hva det er. Bruker gulpeklut, teppe, suttekanin, eller hva som helst egentlig så lenge det er mykt.

Her har vi også koseklut. Hun har aldri tatt smokk, så koseklut har vært redningen her ofte!!

Her er det igrunnen smokken som gjelder, men har to kosekluter, hvor jeg enten bruker begge to eller bare den ene.. Hun er nok ikke avhengig av dem, men jeg legger dem ved henne forde så hun kanksje en dag blir det, slik at smokken bliur lettere å avvenne;)

Må ha smokken på plass. Samtidig liker hun å presse ansiktet helt oppi bamsen.

Back
Topp