koseklut spm

spentoghåper

Elsker forumet
Dere som har barn som må ha koseklut når de skal sovne (vår vil ha slik gas/gulpe klut), lar dere de ligge med de hele natten??
Her tar jeg den bort når han sovner, men lurer på om han hadde funnet roen lettere når han våkner om natten hvis jeg lar den ligge.....litt skeptisk til det og...

Hva tror/gjør dere??

min skal ha noe bort til fjeset endten tynt ullteppe, gulpeklut eller sånn bamseklut. Han har de ved siden av hodet hele natten men om han har de over nese/munn når jeg ser til han tar jeg det bort.. 

Lille snupp bruker koseklut(gulpekluten). Han er kjempegla i den. Han får ha den hele natta, men jeg dytter den ned og bort fra ansikte etter at han har sovna. Klutene vi bruker er så lett å tynn. Han har senga si rett ved vår seng så jeg passer på kluten med en gang jeg hører en lyd el putter inn tutten. 

han bruker som regel gasskluter.. hvis han bruker de minste klutene får han ha de hele natten,men ikke de store,for er redd han legger de over ansiktet..[&:]

tidligere så la vi gas/kosekluten under hodet slik at han hadde litt klut å kose med på hver side av hodet. Da får han den vertfall ikke over fjeset men kan kose med den.

Vi har slutta helt med det etter at hun begynte å "rive og dra" i de sånn at kluten tilslutt falt over ansiktet hennes. Hun sa ikke ifra, bare lå helt stille og veivet med hender og føtter til vi fjernet den og hev da skikkelig etter pusten. Hun holder alltid pusten hvis hun får noe i nærheten av nese/munn, så her er alt av gaskluter/bamser/suttekluter bannlyst når hun skal sove. Hun har etterhvert lært seg å sovne uten andre hjelpemidler enn smokk [;)]

Gutten min bruker tynne gasskluter som kos, og han har den hele natten og finner ro selv med den. Ikke ofte han tar den over hodet/munn, men er så tynn så trur ikke det gjør noe..tar den litt vekk fra ansiktet hvis vi ser det...er så god når han koser med den, holder den mellom begge hender med nesetippen borti[:)]

ORIGINAL: My Angels

Her sover Storm med koseklut. Sånn firkanta i MYKT stoff med bamse i midten.
Han har den hele natta og finner lettere roen selv om han våkner om natta og ikke er sulten.
da tar han bare hjørnet på kosekluten og stryker seg selv over kinnet og nesa. UTROLIG søtt å se på! [:D][:D]

sign. sånn er linnea å

Tusen takk for svar[:D][:D] Tror jeg prøver å la han ha den jeg da[:)]

ORIGINAL: My Angels

Her sover Storm med koseklut. Sånn firkanta i MYKT stoff med bamse i midten.
Han har den hele natta og finner lettere roen selv om han våkner om natta og ikke er sulten.
da tar han bare hjørnet på kosekluten og stryker seg selv over kinnet og nesa. UTROLIG søtt å se på! [:D][:D]

Simen har også en sånn koseklut (kanin) som han holder i ørene og stryker seg over kinnet og på nesa
men han har den bare inntil kinnet når han sover. sjelden jeg finner den over nesa/ansiktet (da tar jeg den bort selvfølgelig)
han har den hele natta, for han er avhengig av kosen. har han ikke den bruker han dyna, og da er det bedre med en liten lett koseklut oppi ansiktet [8D]

ORIGINAL: karita

Lille snupp bruker koseklut(gulpekluten). Han er kjempegla i den. Han får ha den hele natta, men jeg dytter den ned og bort fra ansikte etter at han har sovna. Klutene vi bruker er så lett å tynn. Han har senga si rett ved vår seng så jeg passer på kluten med en gang jeg hører en lyd el putter inn tutten. 

Bruker de koseklutene(gulpeklutene) Fra X-kids jeg da :) Kjempe fine! Anbefales!

Back
Topp