Koseklut/bamse

spispilladisjøl

Gift med forumet
Er deres små blitt koseklutavhengige?

Må nesten si det er min "skyld" som har puttet kosekluten ved henne uansett hva hu har gjort. Amming-soving-kosing-leking.
Vet ikke om det er en dum ting, men har virket som hun trenger den kosen, da hun liker å ha ting inntil seg. Samt at denne vil være til trøst og trygghet for henne senere, når hun er på feks overnatting, så har hun noe med kjente lukter, 
Jeg må jo legge inn etpar skrytebilder av henne og mister-kanin i samme slengen :

Så herlig [;)]

ORIGINAL: Frøken Lillan

Er deres små blitt koseklutavhengige?

Må nesten si det er min "skyld" som har puttet kosekluten ved henne uansett hva hu har gjort. Amming-soving-kosing-leking.
Vet ikke om det er en dum ting, men har virket som hun trenger den kosen, da hun liker å ha ting inntil seg. Samt at denne vil være til trøst og trygghet for henne senere, når hun er på feks overnatting, så har hun noe med kjente lukter, 
Jeg må jo legge inn etpar skrytebilder av henne og mister-kanin i samme slengen :

Så nydelige bilder daKasper har ikke noe koseklut enda, men har jo ikke tenkt på å legge det ved han heller. Kanskje jeg skal teste, er jo som du sier trygghet med kjente ting og kjente lukter[:)]

Så nydelig hun er . Sondre liker å kose med klutene sine, å gni de inntil ansiktet når han skal sove. Men han har ikke en fast en.. Enda... [:D]

Er det mulig!?! Så skjønn!! Hvordan får du til å ta så mange blinkskudd? Her må mannen underholde mens jeg knipser, men det er ikke lett å få til det heller når vi har to andre små som også vil ha oppmerksomhet. Så her i gården er det ikke overflod av smilebilder [&o]

men over til koseklut. Matheo har akkurat samme bare i blå [;)] det er så digg at de kan ha noe å kose og trøste seg med. Satser bare på at han begynner å ta smokken også snart.....!!

Så herlige bilder[:D]

Mikkel har også en sånn en, men han viser mye større interesse for gulpeklutene sine han da, og bruker de som koseklut[:)]

Her har vi ingen koseklut/bamse ennå![:)]
Et godt tips: Dersom dere har en kosebamse el. klut, så kjøp to!!!!!

Tobias har en blå kosekanin som er med overalt! Senga, bilen, barnehagen osv.. Men jeg rekker jo nesten ikke vaske den og få den tørr før han skal bruke den igjen![&:] Og tenk om han mister den!! Har prøvd å få tak i en maken, men er selvfølgelig umulig å oppdrive![&o] *klasker seg selv i hodet fordi hun ikke var smart nok til å kjøpe to med en gang*

Så nydelig hun er [:)] Min har no lignende i blå....fikk den i går, så vi driver å venner han til den. Han har bare brukt gulpefillene sine til nå...Han "tover" som en katt, og liker å ha den inntil ansiktet[:D] 

her spiller d ingen rolle hva d er. bamse, gassklut, koseklut. bare han får noe å holde i og i nærheten av fjeset, er han som regel fornøyd[:D]

ORIGINAL: RonjaR

Her har vi ingen koseklut/bamse ennå![:)]
Et godt tips: Dersom dere har en kosebamse el. klut, så kjøp to!!!!!

Tobias har en blå kosekanin som er med overalt! Senga, bilen, barnehagen osv.. Men jeg rekker jo nesten ikke vaske den og få den tørr før han skal bruke den igjen![&:] Og tenk om han mister den!! Har prøvd å få tak i en maken, men er selvfølgelig umulig å oppdrive![&o] *klasker seg selv i hodet fordi hun ikke var smart nok til å kjøpe to med en gang*

Hear! Hear!

Vi har tre av Levi sin og har allerede mistet en [&o]
Nå har vi allerede kjøpt tre av Matheo sin [:D] veldig greit å ha en i barnehagen og en hjemme. Og en til overs for vasking osv... [:)]

Så nydelig hun er Frøken Lillan[:D]
Og en flink fotograf[:D]

Telma bruker gassklutene til å kose med og tygge på. Det gjorde Ada også.

Og det har aldri vært en fast klut heldigvis[:D]

Diinglisar fra teddykompaniet! De er av veldig god kvalitet, og flere skal kjøpes, men de er såpass dyre at jeg venter til jeg vet at det er den hun vil ha.

Den kjøpes på barnas hus. men finnes også i diverse nettbutikker.

Har lik i vognpynt :)

Blinkskuddene er lette å ta, da vi ligger som regel og koser og tuller med kamera i nærheten. Får så mange fine at jeg sliter med å IKKE fylle opp datan. Hjelper med et bra kamera :)

Jeg tror det er lurt med koseklut, så de kan føle seg trygge [:D]
Jeg har en tante unge som er veldig glad i kosebamsen sin, så fort hun våkner på natta å skriker så legger de bare bamsen inntil henne og da klemmer hun den opp mot ansiktet sitt og sover godt videre [:D]

Linnea har samme koseklut som Jennie, veldig glad i den hun også! <3

ORIGINAL: Atir87

Jeg tror det er lurt med koseklut, så de kan føle seg trygge [:D]
Jeg har en tante unge som er veldig glad i kosebamsen sin, så fort hun våkner på natta å skriker så legger de bare bamsen inntil henne og da klemmer hun den opp mot ansiktet sitt og sover godt videre [:D]

Linnea har samme koseklut som Jennie, veldig glad i den hun også! <3

Samme her :)

.. ja, de er fine, også er det knall kvalitet for 129,-

ORIGINAL: Siljemor88

Mikkel har også en sånn en, men han viser mye større interesse for gulpeklutene sine han da, og bruker de som koseklut[:)]

Sign[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Her også [:)]

Vesla her har fra fødselen hatt et teppe i samme stoff som koseklutene, får ikke sove uten. Hun elsker dette teppet, men har funnet ut at det blir en litt for stor koseklut[:-] Så var til innkjøp idag av en koseklut, noe alla den du har avbildet, og hun viste faktisk veldig glede og lo når jeg ga henne den. Så nå er det umulig å få den fra henne, måtte til og med bli med på stellebordet ikveld. Og hun ligger ikveld å holder hardt rundt den. Siden det ble en så stor hit skal jeg kjøpe flere imorgen. Kostet bare 70,- stk, så er verdt å ha noen i reserve.

her i gård har han to små kosekluter fra http://www.teddykompaniet.se
som han må ha intill pga tryggheten, når han spiser, koser, sover og blir stelt.

Nydelige bilder av ei nydelig jente!!!

Har maken, bare at det er en pus [:)] Her har ikke snuppa fått noe intreresse av den ennå, men kommer vel [:)] Har hørt det er veldig lurt å kjøpe 2 ja! [:)]

Back
Topp