Koseklump!

En tråd i 'August 2014' startet av Chriztine, 4 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Er det flere som har en koseklump for tiden? Her er det masse kos og klemming hele dagen. Det er så godt å få gjengjeldt kjærligheten, synes jeg :D
    Hvor lenge varer denne fasen da? For alltid? ;) Har vært mye kosing den siste mnd. Hun krabber til og med inn i favnen min om natten.

• Enig Enig x 1
  2. AnnMari Glad i forumet Augustmødrene 2014

Ja her også er mini raus på klemmene. Og han har tålmodighet til å ligge oppå meg og sovne på kveldene. Er super kos!

3. Liea Venter i spenning Marsboerne2017 Augustmødrene 2014

Her har det også blitt stas å kose. Men han er ikke interessert i å sitte lenge på fanget da, det virker ikke som om han har tid til det. :)

4. Chica Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Her koses det masse! Og for en mamma dalt han har blitt om dagen. Ingen andre som er bra nok :p

5. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Nå har jeg lært hu hva kos betyr, så nå kan jeg lure meg til ekstra mye:D

• Liker Liker x 2
  6. Kisskine Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Jeg har også en skikkelig koseklump! Spør: "kan mamma få kos" og så gir hun meg den beste klemmen! Herlig:):)

• Liker Liker x 1
  7. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Åå:)

8. krokus Elsker forumet Augustmødrene 2014

Min er også i kosemodus, ekstra artig nå som han er så innsausa i sikkel og snørr, det blir svært våte kyss av sånt ;) Også legger han armene så skjønt rundt halsen/skulderen/armen min når jeg bærer han, og hodet inn mot brystet/halsen *smelt*

9. Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018

Min er også en kosebamse, men har vært det hele tiden. Elsker å gi klemmer. Elsker når han kryper bort til meg for å kose litt :D

Del denne siden