Koseklump!

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Er det flere som har en koseklump for tiden? Her er det masse kos og klemming hele dagen. Det er så godt å få gjengjeldt kjærligheten, synes jeg :D
Hvor lenge varer denne fasen da? For alltid? ;) Har vært mye kosing den siste mnd. Hun krabber til og med inn i favnen min om natten.
 
Ja her også er mini raus på klemmene. Og han har tålmodighet til å ligge oppå meg og sovne på kveldene. Er super kos!
 
Her har det også blitt stas å kose. Men han er ikke interessert i å sitte lenge på fanget da, det virker ikke som om han har tid til det. :)
 
Her koses det masse! Og for en mamma dalt han har blitt om dagen. Ingen andre som er bra nok :p
 
Nå har jeg lært hu hva kos betyr, så nå kan jeg lure meg til ekstra mye:D
 
Jeg har også en skikkelig koseklump! Spør: "kan mamma få kos" og så gir hun meg den beste klemmen! Herlig:):)
 
Min er også i kosemodus, ekstra artig nå som han er så innsausa i sikkel og snørr, det blir svært våte kyss av sånt ;) Også legger han armene så skjønt rundt halsen/skulderen/armen min når jeg bærer han, og hodet inn mot brystet/halsen *smelt*
 
Min er også en kosebamse, men har vært det hele tiden. Elsker å gi klemmer. Elsker når han kryper bort til meg for å kose litt :D
 
Back
Topp