Kosedyr

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har allerede fått en del kosedyr i gaver og diverse.. Tenkte å begynne å vaske litt babyklær snart, og gubben sa jeg måtte slenge alle kosedyra og i maskinen. Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang :p
Makes sense da..om mini skal ligge og kose, bite i dem etterhvert...
Vasker dere andre også alt?

Har akkurat begynt på kosedyr her :) Nå har de vært i aktiv bruk av kommende storesøster i to år, så derfor. Ikke sikker tanken hadde slått meg hvis jeg hadde fått dem nye i gaver. Men makes sense selv med nye, hvis man tenker på det :D

Ja jeg vasket disse koseklutene, men ikke bamsene... Han ble aldri noe interessert i noen av delene heller :)

Hva vasker dere kosedyr på?
Slenger dere de i tørketromnelen? (Har riktig nok ikke det) og forblir de like myke etter en vask? :)

Hva vasker dere kosedyr på?
Slenger dere de i tørketromnelen? (Har riktig nok ikke det) og forblir de like myke etter en vask? :)

Har også tenkt på det... De er jo så fine, myke og fluffy nå :p vil ikke de skal bli ødelagd i maskinen heller :o

Har også tenkt på det... De er jo så fine, myke og fluffy nå :p vil ikke de skal bli ødelagd i maskinen heller :o
Jaa :O har en kjempe myk kosekanin som mamma kjøpte i paris, den er jo så myk og go, redd den skal bli mindrr fluffy om jeg vasker den

Jeg vasker for sikkerhets skyld med Milo på ullprogramm, og legger i tørketrommelen etterpå. Fungerer fint, 5 eller 6 stykker fikk en vask sammen i går :)

Kan vel vaske de for hånd med litt milo også?:) ikke vask de "finere" koseklutene på 60 grader slik jeg gjorde forrige gang.. Hehe

Har allerede fått en del kosedyr i gaver og diverse.. Tenkte å begynne å vaske litt babyklær snart, og gubben sa jeg måtte slenge alle kosedyra og i maskinen. Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang :p
Makes sense da..om mini skal ligge og kose, bite i dem etterhvert...
Vasker dere andre også alt?
Sniker fra september.

Jeg har vasket alt og alle ting ;) Det som ikke tåler maskin er ikke vært å spare på, i følge mitt hue ;p
(Vasket alt nå sia vi flytter om 1 uke).

Back
Topp