Kosedyr & smokk

MariusMamma

Gift med forumet
Har/bruker barnet det samme kosedyret nå som det gjorde
når det var helt baby (hvis det hadde noen da)?
Hvordan er det med smokkebruk???

Før så hadde Marius sånn koseklut med tupper på og kaninhode
i det hjørne....har den enda, men bruker den ikke så mye.
Nå er det en myk og god hund som er brun & hvit[:)][:)]
Ligger å koser meg ørene hans når han legger seg - bruker den bare
i senga eller når vi er borte....så har han en tiger i vogna når han
sover der!!!!!
Ang. smokken - bruker den når han skal sove ellers er det minimalt.

mia har en brun bamse i sengen sin. den fikk hun faktisk på klinikken - av bestemoren sin. hun er veldig glad i den, og stråler hver gang hun ser den når hun skal legge seg. det er den samme bamsen hun hadde på fotografbildene. hun gnir på den i søvne [:D]  ellers så bruker hun tutt når vi kjører bil og når hun sover.. og litt sånn ellers også [:)]

Da jeg fortalte mamma at jeg var gravid kjølpe hun en bamse tl meg.. Denne er obligatorisk når vesla skal sove, koser med den og sutter på den om hun har mistet tutten. På dagen bruker hun tutt når vi er ute i bilen, når hun skal hvile osv... Hviler hun i vogna drar hun teppet helt opp over ansiktet og koser med det[:D]

her har vi kun koseteppe... tutt vil han ikke ha... og så har han en liten blå bamse... men koseteppe er viktigst[:)]

Han må ha et teppe opp i ansiktet når han skal sove. Jeg har med teppe overalt, men det er det samme åssen teppe. Det går i fleecetepper og helseteppe. Han må også ha smokk. Men jeg tror teppet er viktgst. Han kan hyle og hyle med smokken når vi kjører f.eks. , men så fort jeg gir han teppet sitt så sovner han, uten smokken. Det har skjedd flere ganger. 

Sindre bruker den samme. Smokk og en koseklut i velur med et bamsehodet på

Back
Topp