Kosedress!

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
For et par dager siden fikk jeg kosedress fra one piece av kjæresten min ( som fødselsgave på forskudd )[:D]

Må bare si at den er utrolig behagelig, og man kan jo bruke den etter graviditeten også[:)]

MEN, det skal sies at jeg ser ut som den teletubbiesen med sånn dress + stor mage[8D]

Flere som har kjøpt seg kosedress å vralte rundt i?

Jeg ønsker meg..!viste den til min kjære nå,så er jo lov å håpe at han tar hintet:p

hihih kan se det for meg!!![:D][:D] høres råbehagelig ut å ha på seg,og spesiellt nå.
fikk jo jeg også lyst på...bare sambo som har mast på å få en "marius-genser" dress..men må inrømme at jeg begynner å fåp lyst på en jeg også[:D]

Ja, helt nydelig er den, beste kjøpet som er gjort her i hus de siste 9 mnd[:D]
Skal innrømme at de kanskje ser ut som en skikkelig grilldress, men sikkert god å ha på sykehuset, og på trilleturer i begynnelsen hvertfall!

Også er den så god å gå med, føler meg ikke så sexy alikevel om dagen så... hehe[:)]

Jeg har ikke men har skikkelig lyst på en! Vurderer å bestille en daffedress som jeg ser de selger på illusion[:)] Virker jo helt geniale og ikke minst behagelige! Men tør nok ikke å vise meg offentlig i den da[;)]

Jeg har en sånn kjempestooor en !! Og det er det beste plagget jeg har!
nå er den nyvasket og pakket i sykehusbagen:)
Genial på litt kjølige sommerkvelder når man har vært ute i sola hele dagen....:)

ORIGINAL: LindaH84

Jeg har skikkelig lyst på en, men er så usikker på om det finnes noen som er store nok til meg...
Trenger jo str drektig elefant så, hehehehe

Hehe! Du skal være veeeeldig stoooor før det ikke finnes noen som passer!! I min er det plass til meg med mage, og sambo i tillegg tror jeg!!

Har hatt lyst på sånn lenge, men ser for meg at jeg ser ut som en stor hvaal i den så har ikke bestilt [8D] Men sikkert veldig god å ha på sykehuset og i barseltiden [:)]

ORIGINAL: Jistine

Jeg har ikke men har skikkelig lyst på en! Vurderer å bestille en daffedress som jeg ser de selger på illusion[:)] Virker jo helt geniale og ikke minst behagelige! Men tør nok ikke å vise meg offentlig i den da[;)]

Måtte nesten inn å sjekke og de såg kjempe hærlige ut. Kanskje jeg må bestille en [8|]

ORIGINAL: Enirdna

Jeg har skikkelig lyst på en, men er så usikker på om det finnes noen som er store nok til meg...

Hehe! Du skal være veeeeldig stoooor før det ikke finnes noen som passer!! I min er det plass til meg med mage, og sambo i tillegg tror jeg!!

Hahha, ok. Så de er skikkelig store i str altså? Men ser jo at det er mange som selger dem, men er det forskjellig hvordan str er hos de forskjellige som selger? Jeg liker å prøve ting før jeg kjøper, men vet ikke om det er noen butikker her som selger sånn..

Jeg har en fra www.slakkline.no....De er hvertfall kjempestooore!!

Hahha, ok. Så de er skikkelig store i str altså? Men ser jo at det er mange som selger dem, men er det forskjellig hvordan str er hos de forskjellige som selger? Jeg liker å prøve ting før jeg kjøper, men vet ikke om det er noen butikker her som selger sånn..

Jeg har en fra www.slakkline.no....De er hvertfall kjempestooore!!

Guri malla for noen priser!

Ja, de er dyre!! Men jeg angrer ikke et sekund på den investeringen...har hatt min siden i fjor sommer:)
Her er mormor i min dress:) Kledelig til og med på ei dame som har runda 70!! :)

Her har de sånne dresser på Vero Moda og B-Young også.....

Bruker heller 200 kr på en helt vanlig todelt jogge/kosedress. Slipper jeg å kle av meg snart alt for å gå på do. Og ikke minst sparer masse penger.

jeg har også kjøpt meg sånn dress men den er kje kommet endå...håpe den komme før babyen kommer:)

På vero moda og only koster slike dresser 499 kr [;)]

ORIGINAL: inamaria

På vero moda og only koster slike dresser 499 kr [;)]

Ja, har hørt at den fra vero moda er god i hvertfall[:)]

Kjøpte fra One piece ( .no ) selv, den var dyr, men passformen er god så den ikke ser helt forferdelig ut på, og det er god plass til magen for meg og jeg er laaaangt i fra lita med mine 84 kg og 169cm[:D]

Angrer meg litt for at jeg ikke kjøpte i sånn marius genser, de er visst veldig mye finere i virkeligheten...

Back
Topp