kosedag

trudes

Glad i forumet
I dag skal jeg til frisøren for å "freshe" meg opp litt. Gleder meg. Når jeg kommer hjem skal jeg bake litt for jeg har bursdag i morra. Er ikke så glad i sånne feiringer men gjør det for barnas del for de synes jo det er stas. Men jeg er glad i å bake/smake nam,nam.....[;)][;)]

Høres ut som en fin dag du skal ha. Ikke noe som å føle seg fresh og ny styla.
Lykke til med bakingen og gratulere med dagen på forhånd[:)]

oi! hvis du er god på kamera og data og sånn så legg ut før og etter bilde da![:)][:)] hva skal du hos frisøren? jeg har sååå lyst til å gå til frisør selv jeg...men så gjorde jeg det for tre uker siden ellerno, så kanskje litt tidlig å gå en gang til.. snauklipt innen juni i så fall[;)]

Åååååå det vil eg og gjøre-eg er så treg når det gjelder å komme meg til frisøren[&:] Kos deg masse[:)] å ha en skikkelig fin bursdag hvis ikkje du kikker innom i morgen[:D] Sender du over litt kake til oss???[;)]

Ska t frisørn i mårra æ, å d ska bli så godt! har itj vært der sia før jul no,så d e på tide[8D] Samboer hoill på å bli gal av d rufsåte håre mett,så no hadd ætj nå valg længer! hehe[:D] 
Te lykke me dan din i mårra da! Kos dæ masse

hehe ikke god på data nei, har ikke fått lagt inn et eneste bilde her enda..........

skal bare stripe inn litt flere lyse striper i mitt kommunegråe hår[&:], ellers en lites stuss. har langt hår og vil fortsette med det

jo det ble som forventa, litt lysere i etterveksten. men det er jo så deilig å bare få dratt til frisøren og varta opp. mmmmmmmmmmm deilig

Back
Topp