Kosedag

Williamsmamma82

Andre møte med forumet
Nå skal jeg og klumpen min ta oss en tur i dyreparken, må kose oss før jobb tilværelsen trår til til Mandag[:(]  (hatt permisjon i 2 år..)  Ha en fin dag!
 
så koselig, jeg eeeeeelsker dyreparken[:D][:D]

blir spennende å begynne å jobbe igjen etter 2 år da, lykke til på mandag[:)]
 
så koselig kos dokker så masse[:D]
 
ÅÅÅ æ å vil dit!!! [:)] kos dåkk masse!
 
Deilig en med en kosedag!![:D]

Må kose dere masse nå da frem til mandag! Lykke til på jobb igjen!
 
Back
Topp