Kosebamse

Love4two

Forumet er livet
Har de store små en favoritt kosebamse de sover med i sengen?

Tenker på det nå at Thea vil sikkert ha med en bamse som kos og trøst i barnehagen.
Hun har en som hun sover med i sengen og koser med hjemme, og en hun har med ut i vognen. Den hun har med ut tåler nemmelig å vaskes på 40 grader og er brun, ikke lyserosa som den andre og bare tåler 30 grader [;)][:D]
 
Nathaniel har en liten hundebamse som han har hatt i senga siden han ble født.. nå er han helt avhengig av å ha den med seg uansett hvor han skal sove...
 
Lukas har ikke noen favoritt-ting som han må ha når han sover.. Bare smokken... Har prøvd med sånne filler og bamser og sånn men han bare kaster dem ut av senga... [:D]
 
ORIGINAL: BambinoLukas

Lukas har ikke noen favoritt-ting som han må ha når han sover.. Bare smokken... Har prøvd med sånne filler og bamser og sånn men han bare kaster dem ut av senga... [:D]


Hehehehe [:D] Ser han for meg [:D]
Thea var ikke sånn på bamser før, men de siste 4 månedene har hun gått rundt og kost på kosedyr og en dukke [:D] Dukken er med nattasanger, så når jeg setter dem på vugger hun dukken fram og tilbake sånn som jeg gjør med henne når vi synger nattasanger [:D]
 
Jeg har lagt et par bamser  i senga til Helen, men de slenger hun bare rundt.
Men hun har kosefille, og den er det krise om ikke er i nærheten når hun skal sove.
 
Men jeg har vært veeeldig påpasselig med å vaske de med jevne mellomrom - max 4-5 dager før vi bytter. Dermed blir det ikke en spesiell fille hun vil ha, med fille generelt [:D]
 
Vi kaller den "kosen". Og så må hun ha sutten da selvsagt [;)]
 
Kåre har ikke 1 favoritt bamse men neaten 10 stk han skal ha i sengen[:D]
Men han har to med i bhg å det variere på hva som er i vask å slikt.
 
ORIGINAL: BambinoLukas

Lukas har ikke noen favoritt-ting som han må ha når han sover.. Bare smokken... Har prøvd med sånne filler og bamser og sånn men han bare kaster dem ut av senga... [:D]


sånn er det med emily oxo, men har en bamse som hun har i vognen i bhg og en koseklut i senge selvom, og de får ligge.
 
nancy har en kosekanin som vi kaller koseninen. det er en rosa kanien som hun fikk da en kompis av meg så henne for første gang og da var hun vel 2-3 uker eller noe sånn.
 
ORIGINAL: Babyfabrikken A/S

nancy har en kosekanin som vi kaller koseninen. det er en rosa kanien som hun fikk da en kompis av meg så henne for første gang og da var hun vel 2-3 uker eller noe sånn.


Så søtt navn kaninen hadde da [:)]
 
Erik har to bamser i senga,en liten katt og en brun gammel bamse pappa´n hans hadde da han var liten. Han har også smokken og tre koser( to hvite kluter og ett lite grønt barhånkle[8D] [:D]) han må ikke ha med bamsene når han skal sove,men får han ikke koser så vil han ikke sove. spiller ingen rolle egentlig hva slags kos han har. en gang koste han med en body,for vi hadde glemt koser da vi var på tur[:)]
 
ORIGINAL: bejb

Erik har to bamser i senga,en liten katt og en brun gammel bamse pappa´n hans hadde da han var liten. Han har også smokken og tre koser( to hvite kluter og ett lite grønt barhånkle[8D] [:D]) han må ikke ha med bamsene når han skal sove,men får han ikke koser så vil han ikke sove. spiller ingen rolle egentlig hva slags kos han har. en gang koste han med en body,for vi hadde glemt koser da vi var på tur[:)]



Så søt han er da. Ser han for meg der han ligger og koser bobyen sin [:D]
 
thomas har senga full emd bamser, kosekluter å det som e rmå ha det siden han ikek har sutt.
de er jo så søte
 
ORIGINAL: mammas gullgutt

thomas har senga full emd bamser, kosekluter å det som e rmå ha det siden han ikek har sutt.
de er jo så søte


Kosedyrene eller barna? [;)][:)]
 
barna er sø søte, for de vet akkurat hva de vil ha. thomas kan ikek sove uten alle tinga sine. såd e er skjønne de barna
 
Casper har en koseklut som han helst må ha,
men kan til NØD ta et myyykt helseteppe hvis jeg har glemt kosen når han skal sove borte f.eks.
(En gang tok han med seg sandalene sine i senga... hehe, han tviholdt på de når jeg skulle legge han,
så da lot jeg han ha de da.) Så det finnes andre ting om noe blir glemt tydeligvis.
Ellers har han en kanin-bamse som alltid ligger i senga hans.
 
På bhg har han bare helseteppe når han sover.[:)]
 
Adrian har en hund som kosebamse, den er kjøpt på H&M, og for å være sikker på at den skal vare lenge nok så har vi liksågodt 3 stykker [:)]

Han er helt avhengig av den for å sove, blir helt hysterisk hvis han ikke har den med seg...


De første 4-5 mnd brydde han seg ikke om bamser eller noen ting, men skulle gjerne ha dyna litt over ansiktet, og plutselig en kveld fikk han bamsen over ansiktet, og etter det SKAL han ha bamsen...
 
ORIGINAL: LilleJenta

Casper har en koseklut som han helst må ha,
men kan til NØD ta et myyykt helseteppe hvis jeg har glemt kosen når han skal sove borte f.eks.
(En gang tok han med seg sandalene sine i senga... hehe, han tviholdt på de når jeg skulle legge han,
så da lot jeg han ha de da.
) Så det finnes andre ting om noe blir glemt tydeligvis.
Ellers har han en kanin-bamse som alltid ligger i senga hans.

På bhg har han bare helseteppe når han sover.[:)]



De er jo bare så nydelige disse små da [:D]
 
ORIGINAL: jas

Adrian har en hund som kosebamse, den er kjøpt på H&M, og for å være sikker på at den skal vare lenge nok så har vi liksågodt 3 stykker [:)]

Han er helt avhengig av den for å sove, blir helt hysterisk hvis han ikke har den med seg...


De første 4-5 mnd brydde han seg ikke om bamser eller noen ting, men skulle gjerne ha dyna litt over ansiktet, og plutselig en kveld fikk han bamsen over ansiktet, og etter det SKAL han ha bamsen...


Der sier du noe [;)] ikke så dumt å ha noen på lur, for hvis de er favoritten ja så er det ikke bare å finne en ny, noen som liker litt på den [;)]
 
quote]ORIGINAL: LilleJenta

Casper har en koseklut som han helst må ha,
men kan til NØD ta et myyykt helseteppe hvis jeg har glemt kosen når han skal sove borte f.eks.
(En gang tok han med seg sandalene sine i senga... hehe, han tviholdt på de når jeg skulle legge han,
så da lot jeg han ha de da.) Så det finnes andre ting om noe blir glemt tydeligvis.
Ellers har han en kanin-bamse som alltid ligger i senga hans.

På bhg har han bare helseteppe når han sover.[:)]

 
[:D][:D][:D] Den var orginal vel?
Noe av det beste jeg har hørt [:D]
 
Han er vist ikke så vanskelig å tilfredstille [:D]
Kan jo ikke være det når en sandal fungerer som kosebamse [:D]
 
Back
Topp