Har de store små en favoritt kosebamse de sover med i sengen?
Tenker på det nå at Thea vil sikkert ha med en bamse som kos og trøst i barnehagen.
Hun har en som hun sover med i sengen og koser med hjemme, og en hun har med ut i vognen. Den hun har med ut tåler nemmelig å vaskes på 40 grader og er brun, ikke lyserosa som den andre og bare tåler 30 grader [;)][:D]
Tenker på det nå at Thea vil sikkert ha med en bamse som kos og trøst i barnehagen.
Hun har en som hun sover med i sengen og koser med hjemme, og en hun har med ut i vognen. Den hun har med ut tåler nemmelig å vaskes på 40 grader og er brun, ikke lyserosa som den andre og bare tåler 30 grader [;)][:D]



