Kose Bamse/ Koste Klut

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Har dere begynt å la dem ha det? siden det var litt fy fy å ha i sengen har poden ennå ikke fått en av de bamsene som han fikk som gave, men husker hvor godt jeg elsket min, så jeg lurer på har deres lille skatt fått bamse eller koseklut tilgjengelig?

Han har det i vugga. Men prøvde det med nr 1 også. Hu hatet alt hu fikk og det er pakket bort. Hu fant sin egen kose på egenhånd. Og den er hellig i dag. Ble nesten krig her når kose måtte bade. Hu har ett dynetrekk som kos, hu koste det mens der var på dyna vår og en kveld så strakk hu seg og hele dynetrekk et revna. Så da ble kose født. Hu er 2.5 år og har med seg den overalt. Men det hu koste med som baby er glemt for lenge siden.

Min har brukt kose i to uker (han er 1mnd i dag), hadde den inntill oss de første to ukene etter han kom til verden, bare for å få lukten av oss på den, nå sover han sammen med den hele tiden!❤️
Slet med å få han til å ta sutten, men varmet den innk bhen, da ble det mammalukt og den var varm, så nå sutter han på den som en helt :)
ImageUploadedByBV Forum1455533086.228220.jpg

Tja, han vil helst ligge med nesa inni en gulpeklut ;) ingen av brødrene hadde noe kos de var spesielt avhengig av, så vi tar det bare som det kommer :)

Han har det i vugga. Men prøvde det med nr 1 også. Hu hatet alt hu fikk og det er pakket bort. Hu fant sin egen kose på egenhånd. Og den er hellig i dag. Ble nesten krig her når kose måtte bade. Hu har ett dynetrekk som kos, hu koste det mens der var på dyna vår og en kveld så strakk hu seg og hele dynetrekk et revna. Så da ble kose født. Hu er 2.5 år og har med seg den overalt. Men det hu koste med som baby er glemt for lenge siden.

Så kult;)

Min har brukt kose i to uker (han er 1mnd i dag), hadde den inntill oss de første to ukene etter han kom til verden, bare for å få lukten av oss på den, nå sover han sammen med den hele tiden!❤️
Slet med å få han til å ta sutten, men varmet den innk bhen, da ble det mammalukt og den var varm, så nå sutter han på den som en helt :)
Vis vedlegget 161997
Nydelig da;) Sutten er hellig i huset, men ikke avhengig, Funnet ut at han oppbevarer suttene mellom puppene mine om natta, finner gjerne to tre stykker på morgningen der XD Men de skal være i nærheten, for inn i munnen skal de, men han spytter de ut med en gang han har roet seg XD

Tja, han vil helst ligge med nesa inni en gulpeklut ;) ingen av brødrene hadde noe kos de var spesielt avhengig av, så vi tar det bare som det kommer :)
Min vil helst ha hode slik at gulpen renner ned rennesteinen (mellom brystene mine) legger jeg gulpegluten der lir det full skrik XD så vi har tilvenning for øyeblikket av gulpe klut !

Han har en koseklut-ku og en bamse der han sover hele tiden. Hatt det fra starten egentlig. Nå er han veldig avhengig av å ha det litt tett rundt seg når han han sover, noe som er litt slitsomt for jeg vil ikke la han ligge med kosekluten oppi ansiktet på natta.. Men det funker gull på dagen hvertfall:)

Frøkna har en koseklut i nestet, liker å ha den mit ansiktet på dagen

Snuppa har en koseklut i senga. Jeg lar henne kose med den til hun sovner, så tar jeg den forsiktig bort!

Har et par bamser i vugga på soverommet og en bamse og en kos i vogna på stua :)

Viss det er så fy fy som folk mener så tror jeg ikke de vil se senga til Jr på snart 2 år og alle bamsene han har der! :P

Tenkte det kanskje er på tide å få inn bamsen. Skal få poden i egen seng den nærmeste tiden. Han sover så godt alle andre steder men senga si på rommet er umulig:)

Vi sliter med det samme.. Hun nekter sove i egen seng. Hun samsover med meg på nettene nå
Hvis du får poden din over i egen seng må du gjerne dele med oss hvordan du fikk det til! :)

Vi sliter med det samme.. Hun nekter sove i egen seng. Hun samsover med meg på nettene nå
Hvis du får poden din over i egen seng må du gjerne dele med oss hvordan du fikk det til! :)

Det skal jeg. Fikk han til å sove der i natt. Men passet på å legge han der etter en time søvn på brystet mitt. Men tror han var veldig trøtt;) se om det funker i natt:)

Back
Topp