Kortvarig lykke?

Mynona

Betatt av forumet
I går kveld startet jeg å blø litt, mens det utover kvelden bare ble brunt på papiret når jeg sjekket ved å tørke meg.
I dag var jeg hos legen som bare ba meg levere tisseprøve hvor det ble konstatert at jeg er gravid. Undersøkelse ville hun ikke ta siden jeg hadde blødd og jeg ble ikke henvist noe sted.
Føler meg liksom litt i vakum... Er jeg gravid?
Er seks uker på vei imorgen, men ingen time igjen før 17. Desember. Hva gjør jeg? Åja, glemte å nevne... Blør litt igjen nå ikveld. Ikke mye, viser seg bare på papiret om dere skjønner.. Sukk! Var aldri sånn med første mann.

Huff, nei, blødning er aldri noe kjekt. Men slimhinnene er ofte veldig kjør og tro det eller ei så er det ganske vanlig å blø littegranne i begynnelsen uten at det trenger å være noe galt:) Krysser fingrene for det,

Krysser fingrene for deg! Hvis blødningene ikke tar seg opp kraftig så trenger d ikke gå galt...

jeg blør massa! og har blødd begge svagerskapa! ikke like mye så denne gangen, men :S har fotsatt sterke symptomer og g testene blir sterkere og sterkere!
skal på ul til tirsdag jeg da, for å sjekke!
ta en privat ul!?

Fikk privat ul idag. Har hatt en SA. Litt i vakum akkurat nå. Ønsker dere andre lykke til! Kos dere med august babyene.

Det var veldig trist å lese :-( huff sender deg en god klem <3 ønsker deg masse lykke til, neste gang sitter den!

Det var fryktelig trist å høre, sender deg en god klem. Håper en ny spire finner veien til dere snart, har hørt at man er ekstra fruktbar rett etter en sa. :)

Uff.. Så trist.. Bra du fikk et svar vertfall da.. At du slapp å vente lenge før du fant det ut.. Lykke til videre til dere.. :)

:'(

Back
Topp