Kortvarig lykke?

Maggie1

Flørter med forumet
Huff huff...sitter her trist og lei på jobb. Testet positivt for første gang 11 DPO - svakt positivt. Testene ble sterkere og sterkere for hver dag (hadde kjupt en del tester). MEN igår skulle jeg ta den siste testen bare for kjekt, det var da 14 DPO og streken var nesten usynlig. Jeg gikk rett i bakken, og reiste på bensinstasjon og kjøpte meg to nye tester. Ventet noen timer før jeg tok en test, og den var veldig svak (skyggestrek). Tog en idag 15 DPO med god morgen urin og det var fortsatt bare en skyggestrek. Ser ut som en SA eller hva de kaller kjemisk graviditet ja... Igår brukte jeg billigstrimmel og RSU test, idag brukte jeg RSU test.

Går nok ikke min vei denne gang. Har fått telefontid med legen senere idag. Regner med jeg blir kalt inn for en blodprøve, men vet ikke om jeg ser helt hensikten. Jeg har mindre symptomer, eller kvalmen er bort (den lille kvalmen jeg hadde)...har ikke hatt så kjempe tydelige symptomer. Det hadde jeg ikke da jeg fikk min datter som idag er 22 måneder heller, men har på følelsen at dette ikke er bra. Har ikke opplevd å få svakere test før... Jeg har mistet en gang før jeg fikk min datter, men da mistet jeg 8 uker på vei og jeg begynte å blø.
 
Du blir nok kalt inn til blodprøver og mulig en tidlig ul. Håper det ordner seg for deg :)
 
Uff, så fælt å gå med en sånn følelse..=( Håper det går bra hos legen, at du får de svarene du vil ha!!:)
 
Håper dette går din vei. Du har ikke noen blødninger eller noe?
Mener å ha hørt at RFSU ikke er en bra test, men mulig jeg tar feil altså. Krysser det jeg kan for deg og lille spiren.
 
Takk for fine ord. Det hjelper på. Ingen blødning enda, men legen sa at jeg hadde nok rett i at det svar en tidlig abort. Jeg skulle bare vente å se når blødningen kom...
 
Takk for fine ord. Det hjelper på. Ingen blødning enda, men legen sa at jeg hadde nok rett i at det svar en tidlig abort. Jeg skulle bare vente å se når blødningen kom...

Å, nei.. får håper det er feil.. Hvordan går det?
 
Nå vet jeg søren ikke hva jeg skal tro. Jeg verker sånn i det ene brystet, så tenkte at jeg skulle ta en siste test en digital med ukeindikator, så jeg kjøpte en på apoteket idag. Jeg er 16 dpo og den viste 1-2 uker på urin som IKKE var morgenurin. Jeg har menssyklus på 30-33 dager. Kan det være håp?? Eller burde indikatoren vise 2-3 uker? Igår hadde jeg bare en skyggestrek på rfsu-testen og det var på morgenurin. Jeg har ikke begynt å blø.
 
Da kan jeg dele en positiv erfaring... Helt utrolig... Jeg tok en ny test idag og jeg fikk sterk positiv strek på cb. =) Ser ut som det er håp likevel!!!! =) Årsaken til mine svake tester som mandag var en skyggestrek er nok fordi det var så tidlig og HCG nivået er veldig lavt. Idag er jeg 17 DPO!
 
Back
Topp