Maggie1
Flørter med forumet
Huff huff...sitter her trist og lei på jobb. Testet positivt for første gang 11 DPO - svakt positivt. Testene ble sterkere og sterkere for hver dag (hadde kjupt en del tester). MEN igår skulle jeg ta den siste testen bare for kjekt, det var da 14 DPO og streken var nesten usynlig. Jeg gikk rett i bakken, og reiste på bensinstasjon og kjøpte meg to nye tester. Ventet noen timer før jeg tok en test, og den var veldig svak (skyggestrek). Tog en idag 15 DPO med god morgen urin og det var fortsatt bare en skyggestrek. Ser ut som en SA eller hva de kaller kjemisk graviditet ja... Igår brukte jeg billigstrimmel og RSU test, idag brukte jeg RSU test.
Går nok ikke min vei denne gang. Har fått telefontid med legen senere idag. Regner med jeg blir kalt inn for en blodprøve, men vet ikke om jeg ser helt hensikten. Jeg har mindre symptomer, eller kvalmen er bort (den lille kvalmen jeg hadde)...har ikke hatt så kjempe tydelige symptomer. Det hadde jeg ikke da jeg fikk min datter som idag er 22 måneder heller, men har på følelsen at dette ikke er bra. Har ikke opplevd å få svakere test før... Jeg har mistet en gang før jeg fikk min datter, men da mistet jeg 8 uker på vei og jeg begynte å blø.
Går nok ikke min vei denne gang. Har fått telefontid med legen senere idag. Regner med jeg blir kalt inn for en blodprøve, men vet ikke om jeg ser helt hensikten. Jeg har mindre symptomer, eller kvalmen er bort (den lille kvalmen jeg hadde)...har ikke hatt så kjempe tydelige symptomer. Det hadde jeg ikke da jeg fikk min datter som idag er 22 måneder heller, men har på følelsen at dette ikke er bra. Har ikke opplevd å få svakere test før... Jeg har mistet en gang før jeg fikk min datter, men da mistet jeg 8 uker på vei og jeg begynte å blø.