Kortvarig lykke..

WISH

Glad i forumet
Det ble nok en kortvarig lykke for meg denne gangen. Har fått blødninger, og nekter å tro at dette kan være "normalt". Skal til legen kl tre. [:(] [:(] [:(] [:(]

oi hørtes jo ikke bra ut, men er jo mange som blør under svangerskapet og som det går bra med likevel! Krysser fingrene for det siste!

Lykke til hos legen! *klem*

sier som evighusbygger, og krysser masse masse for deg!!
[&o]Uff, kjente jeg ble litt lei meg for at du og skal oppleve sånt[&:]

Dette går bra, WISH!!!

Stoooor trøstepå-og lykketil-klem til deg

ORIGINAL: Lucmam

sier som evighusbygger, og krysser masse masse for deg!!
[&o]Uff, kjente jeg ble litt lei meg for at du og skal oppleve sånt[&:]

Dette går bra, WISH!!!

Stoooor trøstepå-og lykketil-klem til deg

Takk til dere begge! Dette føles virkelig ikke bra![:(]

Uff, jeg kjenner følelsen[:(][:(]
Jeg sender deg massevis av positive tanker nå, og krysser alt jeg har for at spiren din ligger trygt og godt inne i magehuset sitt

Da takker jeg for meg her inne på marsforumet..[:(] Jeg er midt i en SA. Forferdelig bale og har mistet helt motet nå! [:(] Håper det går bra for resten og at spirene utvikler seg til gode babyer, lykke til videre.

uff, så forferdelig trist! Jeg ønsker deg alt det beste. Vi et ekstra lys i kveld for dere i kveld

uff nei[:o]
så vondt da.
håper det kommer en spire snart som holder godt fast i 9 mnd.
lykke til videre.
stor klem

Ånei. [:(] Det var utrolig leit å høre...
Håper det snart går bedre med deg, og at neste forsøk fører til en frisk og sunn baby. Klem

ORIGINAL: semine

Håper det snart går bedre med deg, og at neste forsøk fører til en frisk og sunn baby. Klem

kan ikke annet en å signere her... var trist lesning

må signere denne, veldig veldig trist..

neiiii, så trist!![:(]det gjør meg vondt at du ikke fikk beholde spiren, men jeg håper du snart er tilbake i et nytt terminforum med en frisk spire!
Stor klem

[&o][&o]
Dette var ikke noe kjekt, WISH[&o].
Ta tiden til hjelp, og det er lov til å være lei seg nå.

Og når kroppen er klar for det, ønsker jeg deg masse lykke til videre.

Du er ei søt jente, ta vare på deg selv nå[:)]

God klem til deg

Huff så trist å høre [:(] Lykke til videre! Klem

huffoghuff!! Dette var trist å lese!! [:(][:(] Fælt når sånt skjer!

Håper spiren sitter, og blir der i 9 mnd neste gang!!

Stor klem!!

signerer denne jeg[:(]

Uff så trist.. Har selv opplevd SA og det er ikke noe gøy i det hele tatt... Jeg mistet også før 6 fullgåtte den gangen, da er det nok fordi hjertet ikke klarte oppgaven sin med å pumpe blod... Det er forferdelig å miste men hold motet oppe og prøv på ny, vanligvis blir man kjapt gravid igjen etter en SA.. Krysser fingrene for at det blir en april/mai baby på deg i stedenfor da... Masse varme tanker til deg

Vet hvordan du har det....[&o]
Finnes ikke ord som gjør dette bedre så sender deg en klem og ønsker deg lykke til videre [:)]

Back
Topp