Kortvarig glede

Lille_Morell

Gift med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Mailykken 2025
Sommerspirene 2025
Hei dere:Heartred
Gleden ble dessverre kortvarig her. Jeg fikk følelse av at noe var galt da brått alle symptomer forsvant. Og riktig nok kom blødningen kort tid etter. Har aldri opplevd dette før, så nå sitter jeg med ny erfaring. Det har vært en lang tid med mange pp’en. Men heldigvis var jeg forberedt på at det kunne gå galt, så jeg ikke gledet meg for mye. Jeg holder motet opp med at jeg kan bli gravid, og forhåpentligvis blir det igjen snart. Masse lykke til videre alle sammen :shy:

Ååh, så leit vennen :crybaby2 Ønsker deg alt godt, ta vare på hverandre og kos dere med prøvingen videre :Heartred

Det er så trist, selv om det er tidlig og man er forberedt. Rart hvor knyttet man blir. Gode nyheten er at kroppen er klar! Her ble jeg gravid igjen ved første eggløsning to uker etter jeg mistet :) Masse lykke til!

Ååh, så leit vennen :crybaby2 Ønsker deg alt godt, ta vare på hverandre og kos dere med prøvingen videre :Heartred

Tusen takk for det :Heartred det er så nydelig å ha en sånn fin gjeng med mennesker samlet på ett sted.

Det er så trist, selv om det er tidlig og man er forberedt. Rart hvor knyttet man blir. Gode nyheten er at kroppen er klar! Her ble jeg gravid igjen ved første eggløsning to uker etter jeg mistet :) Masse lykke til!

Det er veldig oppløftende å høre det. Fikk du noe ekstra oppfølging påfølgende svangerskap? Jeg føler jeg allerede stiller med friskt mot på mange måter, selv om jeg må bearbeide litt :shy:

Så trist å lese! Håper at det går bra med dere! Alltid en fordel å være forberedt, men ikke noe gøy likevel.

Lykke til videre! :Heartred

Det er veldig oppløftende å høre det. Fikk du noe ekstra oppfølging påfølgende svangerskap? Jeg føler jeg allerede stiller med friskt mot på mange måter, selv om jeg må bearbeide litt :shy:

Så trist å høre :( Det er så vondt å gå gjennom noe sånt, men i likhet med mange andre her ble jeg også veldig raskt gravid igjen etter SA i sommer, så håper du opplever det samme :Heartred Masse lykke til!

Jeg fikk spørsmål om jeg ønsket samtale når jeg avlyste første svangerskapskontroll, men takket nei. Snakket med litt venner da.
Nå har jeg spurt om ekstra blodprøver og fått det, men ikke noe mer. Kan riktignok være jeg hadde fått mer hjelp om jeg hadde oppsøkt lege.

fikk det bekreftet hos privat jordmor og hun sa det bare var å telle blødningen som første mensdag. Så var det bare å prøve på nytt igjen så fort man føler for det selv :)

Huff, så trist :( det er så vondt psykisk håper du blir gravid fort! Her var det første EL, men 50 dager etter første blødning. Synes det tok en evighet. Men det var VELDIG godt å snakke med noen om det. Masse lykke til, og gi ‘lyd’ fra deg når spira sitter igjen. Heier masse på deg!!

Etter min MA tok det ikke noe lengre tid enn "vanlig" syklus, så du kan være heldig. Og noen mener man er ekstra fruktbar etter å ha boostet med litt HCG - kom innom å fortell når lykken snur :Heartred

Nei, så leit :sorry: Lykke til videre, kjære deg :Heartred

Trist å høre, lykke til :Heartred

Hei så trist å høre. Er i samme båt som deg. Men min kropp lurte meg til å tro at alt var bra. Hadde det ikke vært for bivirkninger jeg fikk av diabetes medisin hadde vi aldri funnet ut noe om ikke kroppen min hadde begynt selv å bli kvitt ting. Var på oppfølging hos gyn torsdag. Viste seg at jeg var /ville ha vært ca 7 uker på vei iflg mengden av fostervann. Men gyn så ikke noe liv. Bare ett bitte lite embryo som tilsvarte ca 5 uker. Ble pillen på meg så nå ligger jeg her da. Prøver å fokusere på positive ting som at det blir en valp istedenfor til vi blir på tjukken igjen. Vet ikke hvor langt du var kommet? Jeg har tatt abort tidligere. Men som du er det første gang kroppen min ikke vil samarbeide. Lykke til videre. Stoor valpeklem.

Vedlegg

• DSC_0107 (3).JPG
    DSC_0107 (3).JPG
    208,2 KB · Visninger: 28
I samme båt her, ser det ut som. Til tross for bekreftet at spiren var festet og livmorhalsen lukket og høy på innvendig ultralyd i går (pga oppfølging av celleforandringer), kom det ganske store mengder blod i dag og smerter nederst i magen. Det kan neppe være noe annet enn mensen som meldte sin ankomst. Burde vært forberedt, men var i mindre grad det siden alt så fint ut for under 24 timer siden. Så er jo håpet alltid der i sånne situasjoner. Trist nå

Back
Topp