Kortvarig glede?? Hjelp!! (oppdatert)

snart3?

Forelsket i forumet
I går testet jeg positivt på 2 tester og mensen skulle jeg hatt på søndag. Mensen min er også ganske regelmessig og kommer samtidig hver mnd.

Men i går kom det noen blødninger og jeg ble ganske nervøs. Men det kom og gikk litt.
Jeg har også hatt litt vondt i magen. Jeg ringte legen min i dag og  har vært inne å tatt blodprøve og skal inn igjen til tirsdag for å ta en ny som hun skal sammenligne med.
Men jeg tok også en ny test i dag, og den viste ikke gravid:(
Har jeg da mistet?
 

jeg tipper du kun har hatt en festeblødning ;) ingen ting å bekymre seg for hvis det kun er en liten blødning uten klumper.

det at graviditetstesten din viste at du ikke er gravid kan ikke stemme hvis de andre du tok var positive. Uansett om du mister eller ikke så vi HCG nivået ditt være i kroppen flere uker etterpå. Det må ha vært noe galt med testen. Ta en til du :)

Er du redd for blødningen kan du jo ta deg en tur til legen og snakke med de også!

Masse lykke til :))

 
Jeg tok to forskjellige tester i går en digital og en sånn med streker. Den med streker viste to hvor den ene var litt svakere enn den andre, og bare noen timer etterpå tok jeg den digitale for å være helt sikker.
Å i dag tok jeg en test som også skal vise deg hvor mange uker du er på vei også. denne viste ikke gravid.
Var hos lege i stad og tok blodprøver som sakt.

Men sånn festeblødning, får man vondt i magen og sånn da?

Jeg trur vel egentlig jeg ikke er gravid lenger så lenge jeg blør enda og har litt murringer i magen :( Så føler det er litt som mens, men noe sier meg osgå at det ikke er like mye :/
 
Hvor lenge er det siden du skulle hatt mensen da?? Kan hende du bare må gi det et par dager, så kanskje testene vil vise litt sterkere resultat. Jeg tror sånne tester med streker viser fortere om man er gravid enn en digital.

Hvis du så en svak strek, så er det ingen tvil. Du er gravid. Ta den igjen om 3-4 dager, så er nok streken enda mere tydelig! :)
 
Hvor lenge er det siden du skulle hatt mensen da?? Kan hende du bare må gi det et par dager, så kanskje testene vil vise litt sterkere resultat. Jeg tror sånne tester med streker viser fortere om man er gravid enn en digital.

Hvis du så en svak strek, så er det ingen tvil. Du er gravid. Ta den igjen om 3-4 dager, så er nok streken enda mere tydelig! :)
 
Jeg skulle hatt mens på søndag og den pleier alltid å komme på sammen tid. For jeg er veldig flink å følger med på både når jeg får mens og når jeg har eggløsning. Og de siste mnd har det kommet akkurat når jeg har forventet det.

Ja jeg får jo bare ta en test til om noen dager også får jeg vel svar fra legen min i morgen også på den blodprøven jeg tok i går.

Synes det er så rart å få en digital test med gravid og en test med to streker hvor den ene var litt svakere. Og i går så var den digitale igjen negativ:/ Blir jo frustrert her jeg sitter :/ men det er ikke stort annet å gjøre enn å bare vente og se.

Men hvor lenge varer en slik festeblødning da?
 
Nå har jeg snakket med legen og prøvene var forhøyet så de skulle ta ny igjen til tirsdag og sammenlinge disse to.

Krysser fingrene på at det e en spire der enda <3
 
ja der ser du, da er det jo en liten spire på vei. Gratulerer så mye ;)) huurraaa!
En festeblødning varer ikke nødvendigvis så lenge, men man kan til tross for det ha mange små blødninger i et svangerskap uten at dette betyr at noe er galt. Man har utrolig tynne og såre slimhinner som lett sprekker...da blir det litt ufarlig blod.
Etter samleie feks er det vanlig å blø litt!

Masse lykke til videre <3

emoticon

 
Takk !! Håper og krysser alt jeg har.. Kan ikke tirsdag komme fortere..

Men kan det være sånn at jeg enda har litt for lite hcg til at ikke alle testene gjør utslag?
Minnes å har hørt det noen ganger at man tar tester som viser litt forskjellige svar.. Og at noen har mer og noen mindre hcg?
 

ja du har nok rett i det :) sånne strimler og vanlige tester er nok kanskje litt mer ømfintlige enn digitale...det er ihvertfall min erfaring :)

lykke til på tirsdag! 

 
Back
Topp