Korttenkt?

Nattlys

Gift med forumet
Må jo undre hva naboene våre tenker når de sperrer den eneste veien inn til "oppgangen" vår!
Her bor det gamle og syke, noen som nettopp har fått baby, jeg som er gravid! Hva om brannalarmen går eller noen måtte hentes med sykebil? Noen folk er fan meg korttenkte...[:@]

Å nå har det kommet ennå mer snø...

Å, så irriterende!![&:]

Å herregud!!! Hadde klikka. [:@]
Håper det er noen som er tøffe nok til å be dem fjerne det igjen....

Smart ja.... [>:]

Hjelpes![:-] for noen idioter!!

enig
ORIGINAL: Mamman til Luan

Å herregud!!! Hadde klikka. [:@]
Håper det er noen som er tøffe nok til å be dem fjerne det igjen....

ORIGINAL: jejagal

er det faen mulig..!?
hva er det folk har imellom øran???

Jeg tror jeg ville måket det tilbake til dem i ren protest!!! 

ORIGINAL: Krissta

Jeg tror jeg ville måket det tilbake til dem i ren protest!!! 

Hahaha! Jepp - me too

ORIGINAL: Chisme

ta en prat me de og be de om å fjerne d, hvis ikke så ville jeg hørt me purken... tror de kan få bot for å gjøre sånt. d er direkte farlig å gjøre sånt hvis d er eneste veien ut og kan umulig være lovlig!?
Stemmer for denne. Er ikke ofte jeg mener det er ok å ta kontakt med politi o.l. men om eneste veien til og fra boligen er blitt sperret på denne måten hadde jeg faktisk gjort det om en prat med vedkommede ikke nyttet. Er ikke lov å sperre for nødutrykning og hindre almen ferdsel ved å bevisst tømme 4 tonn snø på veien...

Gu, kor frekt[:'(][:'(][:@][&:] Huff, ville snakket med de om det, og vist ikke det fungere ville jeg snakket med noen andre som kan gjøre noe med det..

Aner ikke hvem som har gjort det. Er 4-5 leiligheter som har utgang der snøen er dumpa fra...
Tenkte å ta kontakt med pappaen min, han jobber i politiet. Men hørte akkurat at det kom en traktor eller noe for å fjerne snøen..
Nesten så jeg håpet noe skulle skje (noe ufarlig). Bare så de skulle se hvor idiotisk det der var!

Back
Topp