Kortpustet

AB

Forumet er livet
Andre enn meg som har problemer med å puste inne i mellom? Og som blir helt gående av å gå opp en trapp??

Skulle tro jeg hadde den fæle kondisen... .. Det er fryktelig... føler babyen tar all plassen i magen og at lungene ikke får noe plass.. kan sitte nede og plutselig slite med å puste da og....

jaja.. vi nærmer oss jo slutten, så ingenting blir vel bedre...

Jepp, det kommer ofte det.. Og jeg er rimelig trent.. [:)][:)] Det er bare sånn det er, men det kan bli litt frustrerende iblant.. [;)]

hehe,eg au he kjent det..føle meg som ei gammale kåna når eg e ute å går..vagge avgårde og hive itte pusten[:D]men det nærme seg jo heldigvis slutten[:-]

Helt sykt hvor tungt det er å gå i trapper eller oppoverbakker, puster som en hvalross, men ellers så merker jeg ingenting. Jeg var godt trent før graviditet..

off jah kjenne mej igjen!! pusten førsvinne fort!!
men ej va vel ikkje d en kan kalle godt trent før graviditeten [8|] hehe

mee too!!
Mee too!![:'(]

[:D][:)]
Kjenner det når jeg går opp den lange bakken til jobb. De andre fyker forbi jeg i store sprang, og jeg kommer liksom fram en halv time etter, svett og tungpustet [:D][:D][:D]

Jeg kjenner det mest når jeg sitter framoverbøyd foran kontorpulten og skriver på PC-en. Men det rare er at det skjer mest om formiddagen, og så går det over etter hvert. Hm. ???

Jupp, kjenner igjen det der ja

det aller værste er faktisk å knytte skolissene!!!!![:@]
Har ingenting å sitte på i gangen, så må ta det i flere etapper...[:D]

Har slitt med det samme men det går over når ungen legger seg lengre ned å hode fester seg, det har det vertfall med meg.....så lykke til

Jepp kjenner til det der ja med tung pust[&:]
Heser og bleser som en hvalross jeg også.
Føles som om det faktisk bare er plass til babyen der nedi[:D]
Pust pes...........................

Jepp!
Kjennes som om beina mine kun består av melkesyre når jeg har gått opp en trapp, eller en liten bakke.
Det er helt forferdelig, særlig siden jeg har en (snart) 3-åring som helst vil løpe og leke og ha med mammaen sin[&o] Litt trist å ikke kunne følge han opp nå, slik som jeg vil.

Melder meg på her, merket det tydelig da jeg passerte 30 uker. Bare når jeg satt i sofaen i helgen hadde jeg pusteproblemer... merker det trykker mer oppe under høyre bryst også. vel vel, det er vel sånn det skal være-deilig at det ikke er så altfor lenge igjen..

førstegangsgravid
 det aller værste er faktisk å knytte skolissene!!!!!
Har ingenting å sitte på i gangen, så må ta det i flere etapper...

hehe godt å høre d ikkje berre e mej! ej he no begynt me sko so ej berre kan trakke nedi!! ingen mejr knyting av sko lisse her i hus på ei stond nej hehe :)

Måtte innse i går kveld at jeg faktisk kan bli tungpustet når jeg går opp mindre bakker enn den lange bratte opp tilo jobben.... Trodde liksom jeg ikke pustet tungt enda, men der tok jeg hvis feil [:D] Det ble så tydelig da samboeren og jeg gikk sammen og pratet sammen opp en mindre bakke. Min pust var ikke lik som min samboers... tihiihiii.... pust pes pust pes.....

Må oppdatere bildet mitt, magen har vokst mer. På dette bildet ser det jo ikke ut som om jeg har pusteproblemer i det heletatt, for hvor er magen liksom.... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hege77

Må oppdatere bildet mitt, magen har vokst mer. På dette bildet ser det jo ikke ut som om jeg har pusteproblemer i det heletatt, for hvor er magen liksom.... [:D][:D][:D]

He he, var akkurat det jeg tenkte på når jeg leste innlegget over..[;)]

herregud som jeg kjenner meg igjen!!!
det er jo på grensen til å være helt jæ...g jo.

Bare det å sitte rett opp og ned er slitsomt. Å lene seg litt bakover er det beste, for da får jeg strukket ut liksom, så jeg får trukket pusten litt ekstra.

Sukk, og så er det 7 uker igjen - hvor skal dette ende????

Back
Topp