kortlaginga e igang igjen:)

summer82

Forumet er livet
Har endelig fått begynt kortproduksjonen igjen, etter laaaang tid der jeg rett å slett ikke har orka noe, nesten ikke bv heller[&:]

her er hvis dere vil se[:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21092228

har begynt selge kort på facebook no, tenkte se om der er folk som er int[:)] dette kortet er også til salgs[:)]

Gosh.....Du er bare superflink altså[:)][:)]
Helt nydelig!!!
Kommer noen runddager etterhvert,så skal ikke se bort fra at det kommer bestillinger[:)]

Skulle ønske jeg fikk utdelt kreativeevner,men desverre sto jeg laaaaaaaaangt bak i køen da det ble delt ut[8D][;)]

ORIGINAL: Mildrun

Helt nydelig!!!
Kommer noen runddager etterhvert,så skal ikke se bort fra at det kommer bestillinger[:)]

Skulle ønske jeg fikk utdelt kreativeevner,men desverre sto jeg laaaaaaaaangt bak i køen da det ble delt ut[8D][;)]

først så sier jeg tusen takk for kompliment[:)] å det er bare å si fra om du trenger noen kort, er fort gjort lage[:)]
Eller fort gjort hehe no lyver jeg[8D] men er kjekt lage[:)]

Men skal jeg fortelle deg noe? jeg har ALDRI vært kreativ annet enn på brodering men så tenkte jeg, shit au jeg måååå bare prøve å vips så lærte jeg det[;)]

Så flink du er, imponert over resultatet [:)].

Eier ikke en dråpe fantasi til å lage slik....holder meg til nål og tråd, og følger mønsteret på broderiene [;)]

ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: Mildrun

Helt nydelig!!!

først så sier jeg tusen takk for kompliment[:)] å det er bare å si fra om du trenger noen kort, er fort gjort lage[:)]
Eller fort gjort hehe no lyver jeg[8D] men er kjekt lage[:)]

Men skal jeg fortelle deg noe? jeg har ALDRI vært kreativ annet enn på brodering men så tenkte jeg, shit au jeg måååå bare prøve å vips så lærte jeg det[;)]

Sier ifra jeg når det nærmer seg[:)]
Skulle ønske det var bare vips her,men det kommer nok aldri til å skje[&:]
Men kjekt å kunne bestille av noen som er så dyktig[:)]

åhh så utrolig flink du er[:)] folk kommer helt sikkert til å kjøpe kortene dine[:)]

ORIGINAL: Sorland

Så flink du er, imponert over resultatet [:)].

Eier ikke en dråpe fantasi til å lage slik....holder meg til nål og tråd, og følger mønsteret på broderiene [;)]

hehe ja samme her med broderi før, men så tenkte jeg bare jeg mååå prøve å det gjorde jeg[;)] men du er jo en kløpper på brodering da[:)]

ORIGINAL: jcecilie

åhh så utrolig flink du er[:)] folk kommer helt sikkert til å kjøpe kortene dine[:)]

tusen takk[:)] ja håpe noen vil kjøpe kort etterhvert for jeg går snart tom for folk lage kort til selv hehe.

tålmodighet er jeg faktisk født uten hehe.
Å igrunn kreativitet også[;)] derav kom kommentaren første gang jeg scrappa ei ramme med bilde av eldstemannen til fadderene hans. Å søsteren min bare oi så fin, er det Bjørn som har laga den (samboeren min) for han har jo gått tegning, form og farge så han er den kreative av oss[8D] neeeei det er jeg da jeg da, da måpte ho bra[8D]

Back
Topp