Kortere lunge og mer følsom?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hater auto korr!!! Åhhhhhh irriterende!!!! "kortere lunte og mer følsom " skulle det være

Flere som opplever dette? Jeg kjenner jeg har kortere lunte om dagen og får veldig fort klump i halsen. Idag fks hadde jeg nesten ikke spist noe og så skulle vi ut med båten så jeg kjøpte noe enkelt for å ta med. Da jeg åpnet maten svømte det i ekkelt fett og det smakte så ekkelt at jeg ikke klarte det og ble kvalm. Kjente jeg fikk en klump i halsen og tårene pressa på. Heldigvis hadde jeg på meg solbriller så i den så det men ble bare tristere og tristere jo mer jeg tenkte på det. Flere som reagerer følelsesmessig på filleting?

Ehh ja... Her om dagen var det en bil som prøvde å "snike seg inn" forann meg i køen på motorveien.
Jeg ble så sint at jeg begynte å storgrine.

Hva faen..... :-P hahah

Ehh ja... Her om dagen var det en bil som prøvde å "snike seg inn" forann meg i køen på motorveien.
Jeg ble så sint at jeg begynte å storgrine.

Hva faen..... :p hahah
Hehe å dette er jo bare starten

Jeg har også merket den korte lunta i dag. Men leste litt og fant ut at dette er den verste tiden. Det gir seg litt nærmere uke 12. Men for all del vi kommer sikkert til å ha kortere lunte og gråte mer hele svangerskapet.

Er det seriøst mulig å gråte over mat lissom! Hehe

Ja det har jeg og i tillegg til røykekutt så blir jeg ekstra følsom og føler at tårene aldri er langt unna.

Ja det har jeg og i tillegg til røykekutt så blir jeg ekstra følsom og føler at tårene aldri er langt unna.
Jeg å har slutta å røyke, 3 uker siden

Må bare skrive det.... Jeg er så irritert at jeg ikke får fikset overskriften wæææææ

Griner for det meste jeg da, ellers litt i overkant rolig og avbalansert?!??! Jeg som avlyste påsken forrige gang liksom!! :)

Jeg gråter over alt. Jeg blir helt sliten av meg selv :p er det mulig!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Gråter veldig lett av artikkler om syke barn osv

Jeg har veldig lett for å ta til tårene for tiden. Leste en artikkel om hvordan en kan vite at kjæresten er den rette, og den punktet passet så utrolig godt på samboeren min. Dermed satt jeg med øynene fulle av tårer. Merker jeg får tårer i øynene bare jeg skriver det her nå :p

Ja, dette kjenner jeg meg igjen i. Kjørte til jobb her om dagen, ble sittende i bilen utenfor og gråte på grunn av en sang på radioen (Imagine). Da var det kjørt. Kanalbytte og time-out før jobb :P Lunta er også litt på en snurr..

Back
Topp