Kort vs lang protokoll

Mammalaila

Glad i forumet
Hei :)
Jeg lurer rett og slett på hva forskjellen er på kort vs lang protokoll! Eller.. jeg vet hva forskjellen er, men hva gjør at noen får kort og noen får lang? Noen som vet? :)

Vi får kort protokoll på grunn av fare for overstimulering:wacky: Håper jeg slipper det! Men er jo helt greit å ha kort protokoll, tenker jeg :-)

Vi får kort protokoll på grunn av fare for overstimulering:wacky: Håper jeg slipper det! Men er jo helt greit å ha kort protokoll, tenker jeg :)

Aha, da skjønner jeg :) mener jeg leste at det var omvendt, så blei litt svett :excited001 Jeg blir jo gravid bare noen ser på meg, så jeg hadde vel garantert blitt overstimulert ved lang protokoll jeg da :-P

Fikk kort protokoll pga mannlig faktor og at jeg hadde stabile sykluser.

Riksen hadde jeg lang protokoll, er vel bare noe de pleier for da har de mer kontroll.
Søskenforsøk nå på Haukeland, og da fikk jeg kort protokoll :) Og kort er mye bedre! :happy:

Riksen hadde jeg lang protokoll, er vel bare noe de pleier for da har de mer kontroll.
Søskenforsøk nå på Haukeland, og da fikk jeg kort protokoll :) Og kort er mye bedre! :happy:

Ja, ser for meg at kort er bedre :) Blir man ikke satt i midlertidig overgangsalder ved lang? Hoff :rolleyes:

Back
Topp