kort til jordmor

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann
Eg sitt å skal lage til kort til jordmora som vi hadde på fødselen og har litt skrivesperre, lurer på kva dåkke andre som har laga skriv inni? [:)]

så smart! det fikk jeg og lyst til å gjøre :) jeg skal bestille et kort med bilde av prinsen i.
hva man kan skrive? hmm.. "tusen takkf or at du var med på å gjøre fødselen til en flott opplevelse og for at du var der å fikk oss til å føle oss i trygge hender" ... f.eks. ?

dytter litt på denne så flere kan komme med forslag...[:D]

lurer jeg også på! hadde verdens godeste jordmor så vil veldig gjerne gi henne noe :) DYTT[:)]

har tenkt på det samme.. men har egentlig litt lyst til å sende til barnelegen også... og til alle dei andre englane på avdelinga (eg og ei eg låg på rom med kalla dei englane) :)

men så har eg lurt på om det skal vere frå meg eller joakim?

Ho vart kjempeglad, for å sprang å viste til alle :) ho fekk scrappa kort med bilde av ho og Fredrik Andrè + nokre andre bilde, så skreiv vi inni det + hadde på ett dikt på baksida. Kjøpte også en blomsterbukett til ho :)

jepp, ho va kommunejordmor også på helsestasjonen for oss, så ej ga det der idag til ho :)

Vi takka bare gjennom avisa. Har ikke tenkt på å gi de et kort. Får sjå ka man finn ut. Så på ei oppslagstavle på gangen på barsel alle kortene som de hadde fått.

Back
Topp