Kort regime

Tiks

Forelsket i forumet
Dere som har hatt kort regime, hvor mange dager gikk dere på sprøyter før eggløsningsprøyten og egguthenting? Jeg skal ta 5.sprøyten (gonal f) i kveld og på ultralyd i morgen. Føler ikke det skjer noe i eggstokkene dessuten er det fælt å ta orgalutran. Vonde stikk og så blir jeg uvel!

Har hatt to korte regime. Første gang gikk jeg vel 6 dager på 150 ie Menopur. Da var jeg litt overstimulert og måtte kutte ned til 75 ie og en dag helt uten hormoner før jeg fikk ta el-sprøta.
Neste gang gikk jeg i 7-8 dager på rundt 100 ie tror jeg. Husker ikke helt nøyaktig lenger...Jeg merket det godt i eggstokkene fra 2-3 dag, men så var det jo også veeeeldig mange voksende follikler der da.
Hvordan gikk det på ul?? :-)

Jeg tror jeg har hatt kort regime. Begynte på syklus dag 2 med 125 ie puregon, å på syklus dag 6 orgalutran. I dag på syklus dag ti var det bare ett fint egg, mange små, så øker dosen på puregon til 150 å fortsetter med orgalutran.

Har hatt to korte regime. Første gang gikk jeg vel 6 dager på 150 ie Menopur. Da var jeg litt overstimulert og måtte kutte ned til 75 ie og en dag helt uten hormoner før jeg fikk ta el-sprøta.
Neste gang gikk jeg i 7-8 dager på rundt 100 ie tror jeg. Husker ikke helt nøyaktig lenger...Jeg merket det godt i eggstokkene fra 2-3 dag, men så var det jo også veeeeldig mange voksende follikler der da.
Hvordan gikk det på ul?? :-)
To store eggposer og egguttak på fredag. Ikke veldig mange å skryte av :-)

Jeg satt 116 ie puregon(samme som gonal-f) i 10 dager før eggløsningsprøyten ble satt på dag 11 og uttak på dag 13.

Back
Topp