Kort regime vs. langt

..Lykke..

Elsker forumet
Har dere erfaring med kort regime eller langt på deres forsøk?

Og hva er det i hovudsak som avgjør om man må ha kort eller langt regime?

Det kan jeg ikke svare på vennen, men håper noen andre kan. [;)]

Jeg har vært gjennom både kort og lang regime.
Mit første og tredje forsøk var kort, nr 2, 4 og 5 var lang. Ble gravid på forsøk nr 5.
Hva som avgjør om du skal ha kort eller lang vet jeg ikke, jeg gjorde bare det klinikken sa [;)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Men har du hatt kort eller langt regime på dine forsøk da snuppa?[:)]

ORIGINAL: Honning

Jeg har vært gjennom både kort og lang regime.
Mit første og tredje forsøk var kort, nr 2, 4 og 5 var lang. Ble gravid på forsøk nr 5.
Hva som avgjør om du skal ha kort eller lang vet jeg ikke, jeg gjorde bare det klinikken sa [;)]

Ok,takk for svar[:)]
Hvor lenge har du sprayet på de ulike forsøkene?

Jeg skal spraye mellom 4-6 uker denne gangen[&o](Pga mannen er i nordsjøen og St.Olavs skal ha lang ferie)
Derfor syns jeg at kort regime høres luksus ut,så hvis det ikke går neste gang så ønsker jeg meg et kort regime[:-][8D]

Jeg har hatt ett langt og ett kort regime. Likte best det korte, da jeg slapp den hersens nesesprayen....[;)] Men eggkvaliteten ble bedre hos meg på langt regime... Klaffet ikke på noen av forsøkene.

ORIGINAL: Amodi

Jeg har hatt ett langt og ett kort regime. Likte best det korte, da jeg slapp den hersens nesesprayen....[;)] Men eggkvaliteten ble bedre hos meg på langt regime... Klaffet ikke på noen av forsøkene.

Kort regime høres mye mer behagelig ut når man kan slippe nesesprayen[:)][:)]
Blir det langt regime på dere neste gang da,siden eggkvaliteten ble best da?

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg skal iallefall igang med kort regime i januar. Jeg er glad for å slippe sprayinga! Jeg tror kanskje legen var redd for overstimulering, han sa iallefall at de skulle sette meg på lav dose (100ie). Har forøvrig mest sannsynlig PCOS om det spiller inn.

ORIGINAL: ..Lykke..

Jeg har hatt langt hver gang. Hva skal du ha ved neste forsøk?

Jeg hadde kort regime denne gang og skal fortsette med kort. Vi skal sette ned dosen fra 150 til 100.

Jeg har ikke så veldig mye erfaring å komme med enda.
Har gått igjennom ett kort regime som endte negativt.
Nå holder jeg på med langt regime. Skal på UL 10 desember for å sjekke om det er noen egg, så da har jeg kanskje litt mer å kommer med [;)]

Har kun hatt langt regime (3 forsøk) Klaffet på 1. (mistet i uke 9) og 3. forsøk.

Men er veldig fristende å prøve med kort regime når vi en gang begynner på søskenforsøk.. Men er redd kvaliteten på eggene blir dårlig, og då forsøket går rett vest.. Så vet ikke.. Men kommer nok kansje til å høre med legene hva de mener med kort regime til meg.. Kansje kansje ikke..

ORIGINAL: ..Lykke..

Jeg har hatt langt hver gang. Hva skal du ha ved neste forsøk?

Blir langt regime på meg neste gang(Hadde det første gangen også)[:)]

Hadde lang sist, håper selvsagt at det klaffer på frys nå. Men skal spørre på torsdag om hva som ligger i begrunnelsen for å bestemme dette. Ble litt nyskjerri nå....

ORIGINAL: 11Giggs

Jeg har ikke så veldig mye erfaring å komme med enda.
Har gått igjennom ett kort regime som endte negativt.
Nå holder jeg på med langt regime. Skal på UL 10 desember for å sjekke om det er noen egg, så da har jeg kanskje litt mer å kommer med [;)]

Lykke til[:D][:D]Håper dere får mange fine egg[:)][:)]

ORIGINAL: lille liss

Hadde lang sist, håper selvsagt at det klaffer på frys nå. Men skal spørre på torsdag om hva som ligger i begrunnelsen for å bestemme dette. Ble litt nyskjerri nå....

Gi meg en lyd når du får begrunnelsen da[:D][:D]

ORIGINAL: småsmurf

Har nesten bare hatt lange forsøk, kun ett med kort. Det var nok bare for å prøve noe helt annet, att dem prøvde ett kort på meg. Det var desidert det dårligste forsøket mitt, det ble avbrutt pga manglende befruktning. Men det er og det enste forsøket att jeg har brukt fostimon på, isteden for puregon/menopur, så skylder på det jeg..[:)]

Var veldig lettvindt med kort, dessuten så gikk jo alt så fort, vips så var det innsett osv..[:D]

Ja,det virker litt med lettvindt med kort regime[:D][:D]
Meen,hvis det gir færre/dårligere egg,så er det ikke verdt det!
(Det er nok ikke tilfelle hos alle,sefølgelig[:)])

no
ORIGINAL: mklu83

Har kun hatt langt regime (3 forsøk) Klaffet på 1. (mistet i uke 9) og 3. forsøk.

Men er veldig fristende å prøve med kort regime når vi en gang begynner på søskenforsøk.. Men er redd kvaliteten på eggene blir dårlig, og då forsøket går rett vest.. Så vet ikke.. Men kommer nok kansje til å høre med legene hva de mener med kort regime til meg.. Kansje kansje ikke..

Ja,man bør sefølgelig høre på hva legene mener[:)][:)]

Jeg har hatt begge deler

ORIGINAL: IVFProver84

Jeg har hatt begge deler

Hva forsøk gav best egg?[:D]

Back
Topp