Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Honning
Jeg har vært gjennom både kort og lang regime.
Mit første og tredje forsøk var kort, nr 2, 4 og 5 var lang. Ble gravid på forsøk nr 5.
Hva som avgjør om du skal ha kort eller lang vet jeg ikke, jeg gjorde bare det klinikken sa [;)]
ORIGINAL: Amodi
Jeg har hatt ett langt og ett kort regime. Likte best det korte, da jeg slapp den hersens nesesprayen....[;)] Men eggkvaliteten ble bedre hos meg på langt regime... Klaffet ikke på noen av forsøkene.
ORIGINAL: *Bobbo*
ORIGINAL: ..Lykke..
ORIGINAL: *Bobbo*
Det kan jeg ikke svare på vennen, men håper noen andre kan. [;)]
Men har du hatt kort eller langt regime på dine forsøk da snuppa?[:)]
Jeg har hatt langt hver gang. Hva skal du ha ved neste forsøk?
ORIGINAL: 11Giggs
Jeg har ikke så veldig mye erfaring å komme med enda.
Har gått igjennom ett kort regime som endte negativt.
Nå holder jeg på med langt regime. Skal på UL 10 desember for å sjekke om det er noen egg, så da har jeg kanskje litt mer å kommer med [;)]
ORIGINAL: småsmurf
Har nesten bare hatt lange forsøk, kun ett med kort. Det var nok bare for å prøve noe helt annet, att dem prøvde ett kort på meg. Det var desidert det dårligste forsøket mitt, det ble avbrutt pga manglende befruktning. Men det er og det enste forsøket att jeg har brukt fostimon på, isteden for puregon/menopur, så skylder på det jeg..[:)]
Var veldig lettvindt med kort, dessuten så gikk jo alt så fort, vips så var det innsett osv..[:D]
no
ORIGINAL: mklu83
Har kun hatt langt regime (3 forsøk) Klaffet på 1. (mistet i uke 9) og 3. forsøk.
Men er veldig fristende å prøve med kort regime når vi en gang begynner på søskenforsøk.. Men er redd kvaliteten på eggene blir dårlig, og då forsøket går rett vest.. Så vet ikke.. Men kommer nok kansje til å høre med legene hva de mener med kort regime til meg.. Kansje kansje ikke..