Kort mens

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg har korte sykluser 23-25 dager, og hatt kortere mens siste to pp, 4 dager. Kun bittelitt spotting på kvelden 4 CD.
Har det noe å si for sjansen for befruktning?
Først pp etter p pille slutt var mense 5-6 dager.

Erfaring?

Mens på 3-4 dager er helt normalt, og lengden på blødningen har heller ingenting å si for fertiliteten.
Derimot kan endringen i blødningsmønsteret bety at noe har endret seg. Hvor mange sykluser gikk du fea du kutta pillene til blødningene ble mindre? Sannsynligvis er det bare ett resultat av at kroppen har stabilisert seg etter pilleslutt, men er det veldig lenge siden du slutta på pillene og det plutselig ble en endring nå så kan det være litt greit å følge med :-)

Mens på 3-4 dager er helt normalt, og lengden på blødningen har heller ingenting å si for fertiliteten.
Derimot kan endringen i blødningsmønsteret bety at noe har endret seg. Hvor mange sykluser gikk du fea du kutta pillene til blødningene ble mindre? Sannsynligvis er det bare ett resultat av at kroppen har stabilisert seg etter pilleslutt, men er det veldig lenge siden du slutta på pillene og det plutselig ble en endring nå så kan det være litt greit å følge med :)

Takk for svar! 6 pp siden p pille slutt, større blødning første to pp før d ble normalt (for meg) og nå mindre tror jeg, tenkt mer over det siste to Pp. Jeg har muligens trent mer v mens siste pp, da pleier j å blø mindre, muligens motivasjon for treningen d også:yuck:

Så håper d ikke har noe å si! Har EL som j skal virker d som:happy: har hatt «nok» sex i det «fertile vinduet». I pp7 nå, men j bør ha tålmodighet for d tok 7 og 9 pp på mine to første barn - for 8 og 11 år siden.. men muligens litt stressa nå ift ny mann, og vi alder er jo naturligvis også høyere.
Håper så på å få d til og få ett barn sammenxsmile2:Heartpink

Takk for svar! 6 pp siden p pille slutt, større blødning første to pp før d ble normalt (for meg) og nå mindre tror jeg, tenkt mer over det siste to Pp. Jeg har muligens trent mer v mens siste pp, da pleier j å blø mindre, muligens motivasjon for treningen d også:yuck:

Så håper d ikke har noe å si! Har EL som j skal virker d som:happy: har hatt «nok» sex i det «fertile vinduet». I pp7 nå, men j bør ha tålmodighet for d tok 7 og 9 pp på mine to første barn - for 8 og 11 år siden.. men muligens litt stressa nå ift ny mann, og vi alder er jo naturligvis også høyere.
Håper så på å få d til og få ett barn sammenxsmile2:Heartpink
Da høres det egentlig helt normalt ut. Er nok kombinasjon av at kroppen bruker noen måneder på å stabilisere seg etter pilleslutt, og trening, som gjør blødningene litt kortere :-)

Har din nye mann barn fra før?
Det er klart at høyere alder også spiller inn, men du har nok ingenting å bekymre deg for enda. Som du selv har erfart så kan det ta opp mot ett år uten at noe er galt, og så plutselig så sitter det :-)

Da høres det egentlig helt normalt ut. Er nok kombinasjon av at kroppen bruker noen måneder på å stabilisere seg etter pilleslutt, og trening, som gjør blødningene litt kortere :)

Har din nye mann barn fra før?
Det er klart at høyere alder også spiller inn, men du har nok ingenting å bekymre deg for enda. Som du selv har erfart så kan det ta opp mot ett år uten at noe er galt, og så plutselig så sitter det :)

Takk for svar:-) d ble mer logisk med svar fra deg:-)
Han har ett barn:-) blir stressa lell, en frykt vil alltid være der selv om d tok tid m mine to første barn også..

:Heartbigred

Plutselig mer blødning igjen i dag. Snodig. Men ferdig til i morgen håper j:yuck:

Jeg har normale sykluser på maks 4 dager, veldig lite blødning på dag 4:) veldig ofte kommer det en liten resteblødning på dag 5 eller 6:)

Resteblødning var nok d det ble her i går. Og nå er d fire dager til EL vist ifølge Flo - og d stemmer nok ganske godt! Dagene går litt for fort..

Back
Topp