Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mens på 3-4 dager er helt normalt, og lengden på blødningen har heller ingenting å si for fertiliteten.
Derimot kan endringen i blødningsmønsteret bety at noe har endret seg. Hvor mange sykluser gikk du fea du kutta pillene til blødningene ble mindre? Sannsynligvis er det bare ett resultat av at kroppen har stabilisert seg etter pilleslutt, men er det veldig lenge siden du slutta på pillene og det plutselig ble en endring nå så kan det være litt greit å følge med![]()
har hatt «nok» sex i det «fertile vinduet». I pp7 nå, men j bør ha tålmodighet for d tok 7 og 9 pp på mine to første barn - for 8 og 11 år siden.. men muligens litt stressa nå ift ny mann, og vi alder er jo naturligvis også høyere. 

Da høres det egentlig helt normalt ut. Er nok kombinasjon av at kroppen bruker noen måneder på å stabilisere seg etter pilleslutt, og trening, som gjør blødningene litt kortereTakk for svar! 6 pp siden p pille slutt, større blødning første to pp før d ble normalt (for meg) og nå mindre tror jeg, tenkt mer over det siste to Pp. Jeg har muligens trent mer v mens siste pp, da pleier j å blø mindre, muligens motivasjon for treningen d også
Så håper d ikke har noe å si! Har EL som j skal virker d somhar hatt «nok» sex i det «fertile vinduet». I pp7 nå, men j bør ha tålmodighet for d tok 7 og 9 pp på mine to første barn - for 8 og 11 år siden.. men muligens litt stressa nå ift ny mann, og vi alder er jo naturligvis også høyere.
Håper så på å få d til og få ett barn sammen![]()
Da høres det egentlig helt normalt ut. Er nok kombinasjon av at kroppen bruker noen måneder på å stabilisere seg etter pilleslutt, og trening, som gjør blødningene litt kortere
Har din nye mann barn fra før?
Det er klart at høyere alder også spiller inn, men du har nok ingenting å bekymre deg for enda. Som du selv har erfart så kan det ta opp mot ett år uten at noe er galt, og så plutselig så sitter det![]()

Jeg har normale sykluser på maks 4 dager, veldig lite blødning på dag 4veldig ofte kommer det en liten resteblødning på dag 5 eller 6
![]()
Resteblødning var nok d det ble her i går. Og nå er d fire dager til EL vist ifølge Flo - og d stemmer nok ganske godt! Dagene går litt for fort..
Enig i at dagene går så alt for fort, eneste positive med det er at e n ny sjangse med nytt egg kommer fortere![]()