Kort lutelfase

Lurer på om jeg skal prøve wild yam denne måneden og se om det har noen effekt på lutealfasen eller om jeg bare skal få meg en ny legetime og prøve å få overbevist henne om at lutealfasen min ikke er normal, hun ville ikke høre på det forrige gang jeg tok det opp.
 
Lurer på om jeg skal prøve wild yam denne måneden og se om det har noen effekt på lutealfasen eller om jeg bare skal få meg en ny legetime og prøve å få overbevist henne om at lutealfasen min ikke er normal, hun ville ikke høre på det forrige gang jeg tok det opp.

Jeg skal prøve wild yam om EL kommer til riktig tid :D
 
Ser også ut til å ha LF på ca 10-11 dager, men stresser ikke over det enda da jeg tross alt har blitt gravid 2 ganger før. Men jeg har ikke testet etter EL før så vet ikke om dette har endret seg siden sist :wacky:
 
Prøve wild yam denne mnd, men uten effekt... 8 begynte å spotte idag 8dpo, regner med mensen er her om en dag eller to...
 
Denne syklusen har jeg for første gang prøvd wild yam, startet opp 2 dpo.
begynte å spotte som vanlig 8 dpo, men utrolig nok ga det seg igjen uten at TR kom... imorgen er jeg 12 dpo og har med det den lengste lutealfasen jeg har hatt i år... vet ikke om det er tilfeldig eller om wild yam faktisk hjelper...
 
Hei! Jeg hadde kort lutealfase da jeg prøvde forrige gang. Ca 8-9 dager før spotting. Gikk til privat gynekolog som mente alt så bra ut, men jeg sa jeg ville prøve progesteron tilskudd. Fikk utskrevet Lutinus (tror jeg det het) og tok bare en tablett annenhver dag. Det var nok til å forlenge min lutealfase med mange dager. Ble gravid 3 mnd etter dette Vi skal snart i gang å prøve for nr 2 og nå begynner jeg å spotte på dag 10 så vet ikke om det «telles» som kort lutealfase eller ikke.. Tror jeg har disse tablettene liggende et sted så mulig jeg bare tar noen... lykke til!!
 
Back
Topp