Kort lutealfase??

Med datteren vår så vad det covid vaksiner og slikt som rota til syklusen min. Brukte 6 mnd på å øke fra 10- 13 dager luteal fase ca. Og da satt egget. Jeg begynte på wild yam. Om det var det som gjorde susen eller tid for kroppen aner jeg ikke. Men men innbiller med en bedre luteal fase for å lykkes er mellom 12-14 dager. Og at som du sier 10 kan være i det korteste laget. :Heartred Men! Det må jo ikke være det. Her hadde jeg lengre lfaser før de vaksinene så her var jo det da også en jormonell ubalanse generelt.
Tok du wild yam etter eggløsning da? Og hvor mye, og hvor i syklus stoppet du?❤️

Spennende med lap, lykke til! Vet du om du har tette eggledere? Du har to fra før? Gikk alt fint da?
Jeg var på sånn skylling av eggledere, og virket som de var tette, ja :shy: fikk beskjed i november at jeg visstnok har endometriose, så ikke rart at jeg har såpass vondt under el :wacky: (ikke under mens da)

Har to barn fra før, minsten født desember 2017 og begge satt ved 6mnd prøving uten den store innsatsen. Men må ha vært heldig da :p

Jeg var på sånn skylling av eggledere, og virket som de var tette, ja :shy: fikk beskjed i november at jeg visstnok har endometriose, så ikke rart at jeg har såpass vondt under el :wacky: (ikke under mens da)

Har to barn fra før, minsten født desember 2017 og begge satt ved 6mnd prøving uten den store innsatsen. Men må ha vært heldig da :p
Masse, masse lykke til! Kroppen er så rar :wacky: Vi er jo heldige som har nydelige barn fra før :Heartred men så setter det ønsket seg :shy:

Masse, masse lykke til! Kroppen er så rar :wacky: Vi er jo heldige som har nydelige barn fra før :Heartred men så setter det ønsket seg :shy:
Ja, det setter seg hardt i kroppen, man ønsker seg det så sterkt :Heartred men jeg jobber med meg selv, kan godt hende at jeg får beskjed at vi er nødt til å ha ivf og da blir det ikke noe tredjemann for oss :shy:

Ja, det setter seg hardt i kroppen, man ønsker seg det så sterkt :Heartred men jeg jobber med meg selv, kan godt hende at jeg får beskjed at vi er nødt til å ha ivf og da blir det ikke noe tredjemann for oss :shy:
Vi ble enige om kun å prøve til jeg fyller 40, men nå vet jeg ikke helt :wacky: Når vi ble enige om det trodde jeg det skulle gå fort, men IVF hadde vi nok stoppet ved :Heartred

Vi ble enige om kun å prøve til jeg fyller 40, men nå vet jeg ikke helt :wacky: Når vi ble enige om det trodde jeg det skulle gå fort, men IVF hadde vi nok stoppet ved :Heartred
Nei, ikke lett å vite hvor lenge man skal gi det, men ivf er for oss utelukket. Da får vi finne en måte å være fornøyd med de to fine vi har :Heartred jeg ønsket egentlig å få baby før jeg ble 36, men hvis lap gir meg en sjanse, så kan det hende vi prøver en god periode etter den :)

Back
Topp