Kort lunte?

Fargeklatten

Gift med forumet
Blir du lett sint og sintere enn til vanlig?

DET blir jeg! Selv en gråstein, (eller i dette tilfelle en blekkboks) kan provosere meg :O kjenner meg ikke igjen, de siste to dagene har jeg følt fly forbanna for det meste :P når jeg ikke er sint har jeg gråten i halsen og tårene ikke langt unna, her svinger det, for å si det sånn ;)

Hihi søta <3 varierer veldig her, jeg kan klikke for den minste ting, men går fort over igjen ;)

Bi fort sint å irritert her å, stakkars hainj som e hejm :/ d går fort over men :/

Greit å høre at det er flere :P hva kommer det av? Er det de populære hormonene igjen? :P går heldigvis like fort over som det kom. Tenk alt menna våre må tåle å stå i? blir imponert jeg ;)

Her er det omvendt! Kort lunte til vanlig, men nå er jeg roligere :)

Jaa! Det var mye verre sist svangerskap da, da var jeg enten superglad, kjempetrist eller illsint :-P denne gangen (tror jeg selv) er jeg foreløpig rolig og "normal"! Vi får se hvor lenge det varer :-P syntes hvertfall veldig synd på gubben sist!

Jeg skulle tro det var jeg som hadde skrevet innlegget for jeg sliter værre med humøret ;-) Stakkars kjæresten.

Hihi, er du og blitt hissig? :P

her har det gått over til gråting som det mest fremtredende, og i stedet for illsint, blandes det med snikende slibrige kommentarer :/
Hahaha, ja. Kjenner at det ikke skal særlig til før jeg blir sur på sambo ja :p bare han puster litt feil nesten, haha!

Back
Topp