Kort LH-topp

OmpaLompa123

Betatt av forumet
Desemberlykke 2018
Heisann
Er det noen her med erfaring på kort LH-topp?
Negativ test på tirsdag, positiv test onsdag kl 18:30, for så en negativ test igjen kl 21 samme onsdag.
Er dette nok til at kroppen kan få sluppet et egg?

Med et helt døgn mellom hver test, så kan det jo være at du hadde fått positiv test f.eks senere på kvelden på tirsdag eller et annet sted mellom tirsdag kl 18 og onsdag kl 1830. Tror ikke du trenger å bekymre deg :)

Takk for svar. Ja jeg håper nå at det ikke er noe å bekymre seg for.

Men jeg trodde det var vanlig å ha en LH-topp i ca 2 dager.....så det var derfor jeg ble litt paff.

Men er det en negativ ting å ha så korte topper? Vil det ha noen effekt på fruktbarheten?
Har 2 barn fra før, som ikke var planlagt i det hele tatt (nå 13 og 15 år), så det med å følge med på eggløsning er helt nytt for meg.

Takk for svar. Ja jeg håper nå at det ikke er noe å bekymre seg for.

Men jeg trodde det var vanlig å ha en LH-topp i ca 2 dager.....så det var derfor jeg ble litt paff.

Men er det en negativ ting å ha så korte topper? Vil det ha noen effekt på fruktbarheten?
Har 2 barn fra før, som ikke var planlagt i det hele tatt (nå 13 og 15 år), så det med å følge med på eggløsning er helt nytt for meg.

Jeg har positive tester i maks 1,5 døgn. Tror ikke det skal være noe problem.
Det eneste er vel hvis den ikke blir helt positiv så har ikke kroppen klart å slippe et egg. Men så lenge den er positiv så går det jo bra. :happy:

Jeg brukte clearblue dobbel hormonindikator, og den vise et fast smily fjes, så ja den vare veldig positiv :)

Men godt å høre, da skal jeg senke skuldrene litt og "utnytte sjangsen"

Back
Topp